واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها
به همت اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی رقم خواهد خورد

مشهد میزبان آثار «گونتر اوکر» نقاش آلمانی

  • کد خبر: ۹۲۵
  • ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
مشهد میزبان آثار «گونتر اوکر» نقاش آلمانی

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه «کرنش به حافظ» در 11 تیرماه سال جاری با حضور نمایندگانی از میراث فرهنگی کشور، موزه هنرهای معاصر تهران، مدیران شهری و هنرمندان کار خود را آغاز می‌کند.

با توجه به اینکه مشهد یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است و خراسان مهد فرهنگ و هنر غنی بشمار می‌رود تصمیم گرفته شد تا این نمایشگاه در مشهد برپا شود.

این هنرمند آلمانی، سال 1930 در آلمان متولد شده و شاهد تحول بزرگی در عرصه هنر آلمان بوده است. وی به‌عنوان بهترین نقاش آلمانی شناخته شده است و آثاری او با الهام از اشعار حافظ خلق شده است. در این نمایشگاه 42 اثر برگزیده از آثار این هنرمند آلمانی به نمایش گذاشته می‌شود.

هنرمندانی که در سه دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه در شیراز، اصفهان و کرمان همراه بوده‌اند در این نمایشگاه نیز حضور دارند. پس از برگزاری جلسات متعدد با سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری در رابطه با زمان، مکان و نحوه برگزاری، قرار شد که آثار این هنرمند آلمانی به مدت دو ماه به صورت امانت به مشهد منتقل شود و پس از اتمام نمایشگاه به موزه معاصر ایران بازگردانده شود.

 گفتنی است که نمایشگاه «کرنش به حافظ» نمایشگاهی از آثار «گونتر اوکر» هنرمند آلمانی تا 15 شهریور امسال در موزه بزرگ خراسان با مشارکت اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد دایر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->