نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

از بمب نقل‌و‌انتقالات تا گلر جنجالی| مازادهای جذاب استقلال!

  • کد خبر: ۹۳۰۰۳
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
از بمب نقل‌و‌انتقالات تا گلر جنجالی| مازادهای جذاب استقلال!
قاسمی‌نژاد و مظاهری، ۲ خروجی قطعی استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستان هستند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال اعلام کرده است قصد دارد پس از ۲ بازی آینده این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، اسامی بازیکنان مازاد خود را به مدیریت باشگاه اعلام کند تا هم‌زمان با آغاز فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی، آن‌ها برای انتخاب تیم جدید خود اقدام کرده و باشگاه جدید خود را به مدیریت معرفی کنند. البته از‌آنجا‌که مجیدی قصد ندارد در آستانه بازی‌های حساس تیمش حاشیه‌ای جدید به وجود بیاید، به مدیران باشگاه اعلام کرده تا زمان شروع رسمی نقل‌و‌انتقالات، نام این بازیکنان اعلام نشود؛ اما وی تصمیم به کنار‌گذاشتن برخی بازیکنان فعلی تیمش گرفته است.

شنیده می‌شود نام رشید مظاهری، بابک مرادی، سعید مهری و امین قاسمی‌نژاد در فهرست بازیکنان مازاد مجیدی وجود دارد؛ اما هنوز تصمیم‌گیری نهایی در ارتباط با جدایی این بازیکنان از‌سوی کادر فنی اخذ نشده، چون ابتدا باید بازیکنان جانشین این افراد انتخاب شوند و پس از قطعی‌شدن حضور آن‌ها، مجیدی عدم‌نیاز خود به حضور نفرات مازاد را به مدیریت باشگاه اعلام خواهد کرد. البته از طرفی گفته می‌شود بازیکنان مذکور برای انتخاب تیم بعدی خود با محدودیت‌هایی نیز روبه‌رو خواهند بود، چون مدیریت استقلال قصد ندارد این بازیکنان را در اختیار تیم‌های مدعی قرار دهد تا حریفان استقلال به‌ویژه باشگاه‌های حاضر در کورس به‌این شکل تقویت شوند.

بازگشت احتمالی رشید به تراکتور

یکی از شگفت‌انگیزترین اتفاقات این فصل فوتبال ایران، تمدید قرارداد رشید مظاهری با استقلال بود. این دروازه‌بان که ابتدای فصل گذشته در قامت یک ناجی و خرید بزرگ به استقلال پیوسته بود، اوایل فصل کارش را خوب شروع کرد. با‌این‌حال در ادامه، هم از نظر فنی دچار افت شد و هم مشکلاتی با کادرفنی پیدا کرد که منجر به نیمکت‌نشینی‌اش شد.

زمانی که رشید از سفر با استقلال به امارات و بازی با الهلال عربستان سر باز زد، همه فکر کردند کار تمام است و او می‌رود. با‌این‌حال در کمال شگفتی قرارداد مظاهری تمدید شد و این دروازه‌بان در کنار ۲ دروازه‌بان دیگر، یک مثلث عجیب ساخت. هم‌اکنون آینده رشید مظاهری در ابهام است. درحالی شایعات مبنی‌بر جدایی او قوت گرفته است که شاید به‌آسانی برای این دروازه‌بان مشتری پیدا نشود.

امسال بیشتر تیم‌های مدعی دروازه‌بان نسبتا مناسبی دارند و شاید اگر غیر از این بود، مظاهری در همان تابستان جدا می‌شد؛ حتی شایعاتی درباره احتمال انتقال مظاهری به پرسپولیس در زمستان مطرح شده است. مظاهری سابقه همکاری خوبی با یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی در ذوب آهن اصفهان داشت، اما به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان پیام نیازمند را به‌عنوان گزینه اول خود دارند. با‌این‌همه اخباری هم درباره توافق اولیه این بازیکن با تراکتور به گوش می‌رسد که صرفا در حد یک شایعه است.

قاسمی‌نژاد در دوراهی شمال و کویر

بدون‌تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات امسال فوتبال ایران، پیوستن امین قاسمی‌نژاد به استقلال بود. این بازیکن سرنوشت عجیبی داشت. او زمستان پارسال مورد‌توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت، اما باشگاه پدیده رضایت‌نامه‌اش را صادر نکرد. با‌این‌حال وقتی امین آزاد شد، این‌بار مجیدی او را نخواست! درنتیجه قاسمی‌نژاد تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفت، اما همین مسئله موجب تحریک استقلالی‌ها شد و آن‌ها مهاجم سی‌وپنج‌ساله بابلی را جذب کردند.

فرزاد مجیدی چنان از این انتقال به وجد آمده بود که قاسمی‌نژاد را بمب نقل‌وانتقالات خواند، اما فعلا اتفاقی که رخ داده، کاملا دور‌از‌انتظار است. در جریان بازی با نود ارومیه، فرهاد مجیدی از قاسمی‌نژاد در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد.

به‌این‌ترتیب او در غیاب یامگا و ژستد فرصت داشت خودی نشان بدهد. امین، اما قدر این موقعیت را ندانست و بعد از یک‌ساعت حضور بی‌ثمر در زمین، تعویض شد. درباره قاسمی‌نژاد شنیده می‌شود این بازیکن از تیم‌های نساجی و گل‌گهر سیرجان نیز پیشنهاد‌هایی دارد. سیرجانی‌ها که در ابتدای فصل یونس شاکری را به‌خاطر مصدومیت از دست دادند، در ادامه یک بازیکن پرحاشیه گابنی را خریدند که او هم با محرومیت فدراسیون مواجه شد. امیر قلعه‌نویی که پیش از شروع لیگ هم یکی از مشتریان قاسمی‌نژاد بود، بار دیگر به مدیران تیمش درخواست جذب این بازیکن را داده است.

مهری به کار فرهاد نیامد!

سعید مهری، یکی از هافبک‌های وسط استقلال است که در نیم‌فصل لیگ بیستم از تراکتور به جمع آبی‌های پایتخت ملحق شد. این هافبک‌دفاعی که در بازی‌های زیادی پیراهن استقلال را پوشید، در اول نقل و‌انتقالات تابستانی بحث‌هایی درباره جدایی‌اش وجود داشت. مهری که با توجه به حضور هافبک‌های پرتعداد در استقلال تصور می‌کرد کمتر به او بازی برسد، همواره مسائلی درباره جدایی‌اش از جمع شاگردان مجیدی و پیوستن به تیم‌های دیگر وجود داشت. تراکتور، مس و فولاد تیم‌هایی هستند که هافبک استقلال را زیر‌نظر گرفته‌اند تا در صورت امکان، در بازار زمستانی او را جذب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->