ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند معیار‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است
سرخط خبرها

انفجار مقابل اداره گذرنامه کابل | طالبان: یک عامل انتحاری را از پای درآوردیم

  • کد خبر: ۹۳۱۷۷
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
انفجار مقابل اداره گذرنامه کابل | طالبان: یک عامل انتحاری را از پای درآوردیم
دقایقی پیش یک انفجار در نزدیکی اداره صدور گذرنامه در کابل، به‌وقوع پیوست. برخی رسانه‌ها از زخمی شدن 3 تن در این رویداد خبر می‌دهند اما تاکنون این موضوع از سوی طالبان تایید نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت کشور طالبان تأیید کرد که نیروهای این گروه از وقوع یک حمله در ریاست عمومی پاسپورت این وزارت جلوگیری کرده‌اند.

«عقیل‌جان عزام»، معاون سخنگوی وزارت کشور طالبان گفت که پس از ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲ دی) یک «حمله‌کننده» می‌خواست داخل اداره ریاست گذرنامه شود، اما توسط نیروهای این گروه شناسایی و هدف قرار گرفت.

وی مشخص نکرده که این حمله‌کننده انتحاری بوده است و یا نه.

اما عقیل‌جان عزام تأکید کرده که در این رویداد به کسی آسیب نرسیده است.

قبل از این اما منابع در داخل ریاست عمومی گذرنامه طالبان در گفت‌وگو با روزنامه اطلاعات روز از وقوع یک انفجار خبر داده بودند. این منابع تأکید کردند که در این انفجار که در قرارگاه ورودی اداره ریاست عمومی پاسپورت طالبان رخ داده است، سه نفر زخمی شده‌اند.

به گفته این منابع، ممکن است تلفات این انفجار زیاد باشد.

این انفجار در حالی به وقوع می‌پیوندد که براساس اعلام ریاست عمومی اداره گذرنامه طالبان، امروز نوبت نیروهای این گروه بوده است.

«عالم‌گل حقانی»، سرپرست ریاست اداره گذرنامه وزارت کشور طالبان در تاریخ ۲۷ آذر گفته بود که روزهای پنج‌شنبه به نیروهای گروه طالبان اختصاص داده شده و این نیروها می‌توانند در این روز برای اخذ گذرنامه به این ریاست مراجعه کنند.

وی از این نیروها خواسته بود که در روزهای دیگر برای اخذ پاسپورت در این ریاست مراجعه نکنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->