معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی گوشی تاشو هوآوی + فیلم

  • کد خبر: ۹۳۱۹۴
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
معرفی گوشی تاشو هوآوی + فیلم
هواوی از جدیدترین گوشی تاشو با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ یعنی تاشو صدفی رونمایی کرد. این دستگاه که هواوی P50 پاکت یا P50 Pocket نام دارد، از دو نمایشگر بهره می‌برد که نمایشگر بیرونی‌اش برخلاف رقیبش، طراحی دایره‌ای دارد و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هواوی در این گوشی هوشمند از نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دو حلقه به چشم می‌خورد که حلقه بالایی میزبان دوربین اصلی است و در حلقه پایینی نمایشگر ثانویه قرار گرفته. چینی‌ها در این گوشی هوشمند از لولای جدیدی استفاده کرده‌اند که در هنگام بسته شدن دستگاه، فاصله‌ای به چشم نمی‌خورد و ضخامت چندان زیادی هم ندارد.

هواوی P50 پاکت در هنگام باز بودن ضخامتی برابر ۷.۲ میلی‌متر دارد و زمانی که بسته شود، ضخامتش به ۱۵.۲ میلی‌متر می‌رسد. هواوی همچنین توانسته میزان مقاومت این دستگاه در برابر ضربه را ۶۲ درصد افزایش دهد.

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت

در بخش مشخصات فنی برخلاف شایعات، با تراشه پرچمدار کوالکام روبه‌رو هستیم، البته نسل قبلی‌اش و نه اسنپدراگون ۸ نسل ۱. هواوی برای این گوشی تاشو خود از اسنپدراگون ۸۸۸ بدون مودم 5G‌ استفاده کرده و آن را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز کرده است. این دستگاه همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین با سه سنسور روبه‌رو هستیم که شامل سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی فوق طیفی می‌شود. در دوربین آخر از موتور عکس XD Fusion Pro هواوی هم استفاده شده تا تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.

در جدول زیر مشخصات فنی هواوی P50 پاکت را مشاهده می‌کنید:

معرفی گوشی تاشو هوآوی + فیلم

سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت روی فریم

در هواوی P50 Pocket از سنسور اثر انگشت روی فریم استفاده شده، با این حال از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که به ترتیب ۱۴۱۱ و ۱۷۲۵ دلار قیمت دارند که بسیار بالاتر از گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->