ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

رئیس جمهور: گرانی برخی اقلام دارویی به هیچ عنوان نباید اتفاق بیفتد

  • کد خبر: ۹۳۳۸۷
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
رئیس جمهور: گرانی برخی اقلام دارویی به هیچ عنوان نباید اتفاق بیفتد
رئیس جمهور گفت: پرهیز از اجتماعات و رعایت دقیق و کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در مراکز مذهبی از جمله حرم‌های مطهر، حسینیه‌ها و مساجد ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از مردم به خاطر استقبال از تزریق دوز سوم واکسن کرونا اظهارداشت: امروز تشخیص متخصصین پزشکی این است که تزریق دوز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم در مقابل ابتلا به کرونا موثر است و لازم است مراکز تزریق واکسن فعال باشند تا مردم براحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

رئیس جمهور افزود: امروز کشورمان بخاطر همراهی مردم و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده، از وضعیت نسبتاً مناسبی نسبت به سایر کشورها در زمینه شیوع سویه جدید کرونا برخوردار است اما حتما باید دستگاه‌های مسئول با کنترل ترددهای مرزی و تشدید اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا دچار آسیب نشویم.

رئیسی در ادامه با اشاره به دریافت گزارشاتی در رابطه با گرانی قیمت برخی از اقلام دارویی، تصریح کرد: اینگونه گرانی‌ها که رنج مضاعفی بر بیماری است به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و نباید اتفاق بیفتد و لازم است وزارت بهداشت و درمان با جدیت آنرا پیگیری کند و اجازه ندهد افراد سوداگر در زمینه گرانی اقلام دارویی فعال شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->