برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

میزبانی لیگ یک بسکتبال در بیابان‌های اطراف قم! + ویدئو

  • کد خبر: ۹۳۶۴۱
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
میزبانی لیگ یک بسکتبال در بیابان‌های اطراف قم! + ویدئو
رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال در بیابان‌های اطراف قم و جنب مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن برگزار می شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هیأت بسکتبال استان قم در حالی‌که در این شهر سالن حیدریان در بهترین نقطه شهر قم را در اختیار دارد، بازی‌های گروه F منطقه شمال لیگ یک را در سالنی که در بیابان‌های اطراف قم جنب مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن واقع شده برگزار می‌کند.
 رقابت‌های لیگ یک در گروه F منطقه شمال، در حالی به میزبانی قم در حال برگزاری است که هیأت بسکتبال استان قم، به عنوان میزبان، دیدار‌های این گروه را به سالن شهدای بهزیستی در حومه شهر منتقل کرده است.
این سالن همانطور که در فیلم مشخص است، کنار مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن با عنوان مرکز حامیان واقع شده است. ضمن اینکه پرسه حیوانات ولگرد و وجود آشغال اطراف این سالن هم علامت سوال پررنگی در ذهن ایجاد می‌کند که به چه دلیل چنین محل پرت و غیرایمنی باید میزبان مسابقات لیگ یک باشد؟! آن‌هم در حالی که هیأت قم سالنی به خوبی سالن حیدریان در اختیار دارد.
قمی‌ها فصل پیش هم میزبانی برخی مسابقات لیگ یک را برعهده داشتند و آن مسابقات در سالن رضائیان برگزار می‌شد، که البته سالن رضائیان هم سالن اصلی قم نیست.از طرف دیگر دور بودن این سالن هم برای تیم‌ها معضل ایجاد کرده و باید زودتر راهی سالن شوند. به هر حال در شأن بسکتبال نیست که رقابت‌های آن در چنین مکان‌هایی برگزار شود و فدراسیون باید فکری به حال آن کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->