بازیگر سریال «خاندان اژدها» به «جنگ ستارگان» پیوست زمان پخش سریال عملیات مهندسی + تیزر اجرای یک تئاتر توسط کانون پرورش فکری کودکان در عراق «رویاشهر» ۲۰ میلیاردی شد فیلم مرد عینکی امشب (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) در «هفت» نقد می‌شود پیام قالیباف به مناسبت روز خبرنگار | مجلس برای تصویب لوایح دولت در حمایت از خبرنگاران آمادگی دارد آخرین وضعیت سلامتی اکبر عبدی از زبان دخترش خبرنگاری دل می‌خواهد ده‌نمکی: اکبر عبدی بزودی مرخص می‌شود خبرنگاران، حافظان حافظه جمعی یک ملت هستند پیام شهردار مشهد به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خبرنگار، صدای حقیقت؛ از خیابان‌های وطن تا ویرانه‌های غزه پیام رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار بسته اینترنت هدیه خبرنگاران فعال شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) آخرین وضعیت جسمی محمود فرشچیان (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) حضور سریال وحشی در بخش رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو خبرنگار جسور، رسانه اثرگذار بازنمایی، حقیقت و رسالت‌ خبرنگار آخرین اخبار از وضعیت سلامتی استاد محمود فرشچیان (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) «برادر کوچک من»، بهانه‌ای برای جمع‌شدن استعدادهای کودکان و نوجوانان
سرخط خبرها

«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم

  • کد خبر: ۹۴۱۴۵
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
«کلبه عموپورنگ»، پرمخاطب‌ترین کار کشور است | برنامه ای برای شبکه خانگی نداریم
تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با اشاره به شرایط برنامه‌سازی در دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد که آن زمان بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بوده و کارهای بیشتری هم ساخته می‌شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با پایان پخش این اثر در شبکه دو درباره میزان اقبال به آن بیان کرد: ما با هدف اثری خانوادگی و با محوریت کودک این مجموعه را تولید کردیم و خدا را شکر مردم پسندیدند. یک دلیل اقبال عمومی شاید فانتزی بودن مجموعه است که ما گریم‌ها و دکور سنگینی داشتیم و همه مولفه ها اصولی و حرفه‌ای بود و باعث شد مردم از آن استقبال کنند.

وی درباره نبود حمایت از کار کودک در تلویزیون عنوان کرد: کار کودک همیشه طرفدار داشته است و در دهه ۶۰ و ۷۰ بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بود. آن زمان هفته‌ای یک سریال وجود داشت اما گروه‌های کودک هرروز برنامه داشتند. به ویژه که فضای طنز آنچنان نبود و هنرمندانی که می‌خواستند در فضای شادتر و فانتزی کار کنند به گروه کودک می‌رفتند.

آقاجان‌زاده اضافه کرد: به همین دلیل بود که بسیاری از هنرمندان طنز ما از کار کودک به عرصه‌های دیگر رفتند. به هر حال هرچقدر بیشتر بها داده شود اقبال عمومی بالاست و اتفاق بهتری رخ خواهد داد، امیدوارم هنرمندان حرفه‌ای نمایشی ما هم به کار کودک جذب شوند.

وی درباره حضور در شبکه خانگی و ساخت آثاری همچون «بالش ها» عنوان کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم برند ما متعلق به تلویزیون است اولویت اول و دوم و سوم ما هم تلویزیون است. متاسفانه اکنون وضعیت برای برنامه‌های کودک خیلی خوب نیست. ما تلاش داریم برای تلویزیون و مخاطبان تلویزیون برنامه سازی کنیم مگر اینکه تلویزیون نخواهد، با این حال فعلاً نه برای شبکه خانگی نه تلویزیون برنامه نداریم.

تهیه کننده «کلبه عموپرونگ» درباره نظرسنجی اخیر تلویزیون که این مجموعه را با ۲۰ درصد اثری پرمخاطب خواند، عنوان کرد: نظرسنجی‌ای در بیرون از تلویزیون و از طریق ایسپا داشتیم که حدود ۳۰ درصد از بزرگسالان و ۷۰ درصد از کودکان مخاطب این مجموعه هستند و این آمار خیلی بالاتر است. همانطور هم که تلوبیون نشان می‌دهد این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است و همه اینها از لطف و اقبال مردم است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->