سرخط خبرها

مشکلاتی که باید برطرف شوند

  • کد خبر: ۹۴۳۳
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
مشکلاتی که باید برطرف شوند
پاسخ‌گویی شهردار منطقه ۸ از واحد ارتباطات مردمی ۱۳۷ تا بازدید میدانی
صفائی - مهندس شیرازی، شهردار منطقه ۸، پس از حضور در مرکز ارتباطی ۱۳۷ و شنیدن مشکلات ساکنان منطقه برای بررسی و پیگیری برخی مشکلات در محلات یادشده حضور یافت و طی بازدید‌های میدانی به صحبت شهروندان گوش داد.

پیاده راه خیابان بهار
رضا رازی یکی از کسبه خیابان ملک‌الشعرای بهار ضمن گلایه درباره نحوه پیاده‌روسازی در این خیابان و مشکلات ناشی از آن درخواست رفع هر چه سریع‌تر این مشکل را داشت. علی شیرازی با حضور در این خیابان و بررسی مشکلات این شهروند توضیح داد: این پروژه از زمانی که باید به اتمام برسد جلوتر است و قبل از زمانی که قول داده بودیم به پایان خواهد رسید. علاوه‌بر پروژه پیاده‌روسازی بهار زیرساخت‌هایی مانند تأسیسات آب و برق در حال اجراست که پس از اتمام آن‌ها پروژه را به پایان خواهند رساند. وی همچنین درباره درخواست برخی کسبه برای تعریض پل‌هایشان دستور پیگیری و رفع آن را داد تا درصورت لازم زیرساخت‌ها را آماده کنند و با بررسی‌های کارشناسانه تعریض‌ها را انجام دهند. حسین‌پور ساکن خیابان جهاد یکی از مخاطبان ۱۳۷ بود. او از جارونشدن خیابان و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در خیابان‌های فرعی جهاد گلایه داشت؛ شهردار منطقه پس از بازدید میدانی و بررسی این موضوع توضیح داد: با توجه به ساخت‌وساز‌های ساختمان مربوط به بیمارستان هم‌جوار این محدوده، به خاطر گرد و غبار ناشی از آن با وجود زحمات نیرو‌های خدمات شهری باز هم پیاده‌رو‌ها خاکی دیده می‌شود. همچنین درباره گلایه این شهروند از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز همسایگان اطرافش دستور رسیدگی و بررسی پرونده‌های شهرسازی آن‌ها داده شد.

تغییر مکان مپ
شوقی یکی از شهروندان ساکن در بولوار شهید خلیلی از زمین‌های خالی روبه‌روی منازل مسکونی در این بولوار گلایه داشت و همچنین خواستار اصلاح پیاده‌رو سمت وسایل بازی کودکان شد که شهردار منطقه با بررسی وضعیت میدانی این محدوده توضیح داد: تغییر مکان باکس‌های پسماند نیاز به بررسی و جانمایی جدید دارد که نمی‌توان قول انجام آن را به سرعت داد، اما اصلاح پیاده‌رو و امتداد آن را حتما انجام می‌دهیم. شیرازی همچنین درباره زمین رها شده انتهای جهان‌آرا و تانکر‌هایی که در این محدوده آب‌گیری می‌کنند قول بررسی مشکل را داد.

راه‌حلی برای مشاغل مزاحم
ساکنان بولوار شهید نامجو نیز از مشاغل مزاحم و سد معبر آنان گلایه داشتند. مهندس شیرازی با توضیح این موضوع که آسایش شهروندان برای ما اهمیت دارد، اما نمی‌توانیم مانع کسب دیگران هم بشویم و شرایط زندگی را برای آن‌ها سخت کنیم، گفت: سعی می‌کنیم پیگیر جابه‌جایی مشاغل مزاحم باشیم و در حد حوزه کاری شهرداری به آن‌ها تذکر می‌دهیم تا مشکلی برای ساکنان محدوده ایجاد نکنند. یکی از شهروندان ساکن در خیابان امام رضا هم از سدمعبر همسایه کناری‌اش گلایه داشت که همانجا با حضور رئیس خدمات شهری این موضوع بررسی و برطرف شد. از دیگر درخواست‌های مطرح‌شده در سامانه ۱۳۷، درخواست کارکنان شرکت برق برای باز شدن قسمتی از مسیر بوستان کوهسنگی برای رفت و آمدشان بود؛ علی شیرازی با اشاره به اینکه این موضوع نیاز به بررسی و بازدید میدانی دارد بررسی آن را در دستور کار قرار داد. گلایه‌های مردمی هم از زمین‌های رهاشده در منطقه مانند زمین ابتدای کوچه باغ‌عنبر ارائه شد. شهردار منطقه با اشاره به شخصی‌بودن این زمین‌ها گفت: املاکی که مالک شخصی دارند شهرداری نمی‌تواند دخل و تصرفی در زمین‌هایشان داشته باشد. علاوه‌بر موارد ذکر شده درخواست‌هایی مانند لای‌روبی جوی‌های خیابان امام رضا، بهداشت سرویس‌های بهداشتی، هرس درختان و لکه‌گیری آسفالت برخی خیابان‌های فرعی مطرح شد که شهردار منطقه انجام آن را به رؤسای نواحی و مدیران مربوطه سپرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->