ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟

  • کد خبر: ۹۴۴۱۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

آقای میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، به تازگی اعلام کرده بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری یا مبارزه سواره کند. جنگیدن در حالی که سوار مرکب هستید، کاملا به سلیقه‌ خودتان بستگی دارد.

آقای هیدتاکا میازاکی گفت:

در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری یا مبارزه سواره را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیت‌هایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزه‌ سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیت‌ها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آن‌ها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونه‌ای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزه‌ی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیت‌های مواجه شده را انتخاب می‌کنند.

آقای میازاکی در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که فرنچایز‌های The Lord Of The Rings و The Eternal Champion منابع الهام ساخت بازی Elden Ring بوده‌اند.

Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->