قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ورود عجیب کشتی به داخل شهر بندرعباس! + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۹۴۵۱۹
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ورود عجیب کشتی به داخل شهر بندرعباس! + فیلم و عکس
شب گذشته (۱۲ دی ۱۴۰۰) یک فروند کشتی باری به دلیل رها شدن لنگر به شهر بندرعباس نزدیک شده و به گل نشست.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته یک فروند کشتی باری به دلیل رها شدن لنگر به شهر بندرعباس نزدیک شده و به گل نشست. احتمال می‌رود این کشتی حوالی اسکله باهنر یا رجایی منتظر بارگیری بوده است.

ورود عجیب کشتی به داخل شهر بندرعباس! + فیلم و عکس
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریا، یک فروند شناور بارج در ورودی ساحل سوروی بندرعباس به گِل نشست. به رغم هشدار‌های هواشناسی و اداره کل بنادر، یک شناور مهار کامل نشد و از یدک کش جدا شده است. اکنون با هماهنگی اداره کل بنادر، با مساعد شدن شرایط جوی مالک این شناور ملزم به جابجایی و بازگرداندن آن به دریا است.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->