شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
سرخط خبرها

پیام «بشار اسد» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۹۴۹۱۴
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
پیام «بشار اسد» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پیامی منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این پیام توسط خبرگزاری رسمی سوریه (شانا) منتشر شده است، بشار اسد در این پیام گفت: سلیمانی تمام امکانات نظامی، نیروی انسانی و تجهیزاتی را که در اختیارش بود در راه شکست دادن گروه‌های تروریستی و افراطی استفاده کرد.

وی افزود: معادله‌ای که آمریکا را به ارتکاب این جنایت فجیع علیه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس واداشت، صرفا یک معادله نظامی نیست.

رئیس‌جمهور سوریه در ادامه گفت: شهید سلیمانی در هر مأموریتی برای نابود ساختن تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی ایالات متحده آمریکا تلاش کرد.

 اسد افزود: شهید سلیمانی برای نهادینه‌کردن روحیه فداکاری و ازخودگذشتگی برای وطن در نیروهای تحت فرماندهی خود تلاش کرد و او الگویی برای نیروهای خود در زهد و شهادت طلبی و تلاش دائمی و خستگی ناپذیر بود و برای کارهایی که می‌کرد انتظار هیچ پاداش و تشکری از هیچ کسی نداشت. سلیمانی از طریق حضور در میادین توانایی‌های منحصر به فردش در فرماندهی را نشان می‌داد.

رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشت: شهیدان سلیمانی و المهندس از ستون‌های اصلی مقابله با دشمنان محسوب می‌شدند. همه ما باید به مسیر شهید سلیمانی پایبند بمانیم و برای تقویت همکاری و تکامل میان ایران و سوریه تلاش کنیم.

اسد گفت: سردار سلیمانی یک پدیده نظامی، سیاسی و فرهنگی بود و دشمنان متوجه خطر شهید سلیمانی در پروژه های جنایتکارانه خود شدند.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس ستون اصلی مقابله با دشمنان بودند.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->