نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شروع دوباره لیگ از ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: ۹۵۸۷
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
شروع دوباره لیگ از ورزشگاه آزادی
پرسپولیس و نفت در یکی از معدود بازی‌های لغو نشده هفته، فردا به مصاف هم می‌روند
پرسپولیس در یکی از معدودبازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال کشور که برگزار خواهد شد، به‌مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. شاگردان گابریل کالدرون در هفته‌های اخیر نتایج قابل‌قبولی کسب کرده‌اند و از ۴ مسابقه آخر خود در لیگ صاحب ۱۰ امتیاز شده‌اند. سرخ‌پوشان از ساعت ۱۶:۱۵ فردا درحالی رودرروی نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرند که تارتار تمهیدات ویژه‌ای برای موفقیت مقابل پرسپولیس اندیشیده است. او قبل از بازی با پرسپولیس یک هفته تیمش را به اردو برد تا بازیکنان با بهترین شرایط فنی و جسمانی مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. تیم تارتار در کنار سپاهان قلعه‌نویی تنهاتیم‌های بدون شکست لیگ تا پایان هفته دهم هستند.

بازی چندساعتی لغو شد!
صبح دیروز ازسوی سازمان لیگ، لغو این مسابقه اعلام شده بود. طبق آنچه اعلام شده بود، این بازی به‌دلیل مشکلات بستر اینترنتی و عدم امکان فروش بلیت الکترونیک برای مسابقه ۲ تیم، لغو و به زمان دیگری موکول شده بود. اما ظهر دیروز بود که سازمان لیگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: مشکلات فروش بلیت مسابقه ۲ تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ برطرف شده و این مسابقه طبق اعلام برنامه قبلی روز جمعه اول آذر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در انتظار اولین نمایش پرسپولیس بدون کالدرون
گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس، با حکم کمیته انضباطی به‌دلیل صحبت‌هایی که داشته است، یک جلسه محرومیت را در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان پشت‌سر خواهد گذاشت. این می‌تواند اتفاقی ویژه برای پرسپولیس باشد و همه در انتظار هستند عملکرد این تیم در روزی که سرمربی آرژانتینی‌اش را روی نیمکت نخواهد داشت، به تماشا بنشینند. کالدرون که باوجود ۳ شکست برابر تیم‌های مدعی تراکتور، سپاهان و شهرخودرو تیمش را همچنان در بالای جدول می‌بیند، امیدوار است با توجه به قرعه مناسب در ادامه لیگ تا نیم‌فصل حتی شانس بازگشت به صدر جدول را به دست بیاورد. پرسپولیس که با توجه به تعطیلی لیگ فرصت مناسبی برای ریکاوری و آمادگی تاکتیکی زیرنظر کالدرون داشته، در این بازی به‌دلیل محرومیت قادر به دراختیار‌داشتن کالدرون در جدال این هفته برابر نفت مسجدسلیمان نخواهد بود. احتمالا در این دیدار کریم باقری یا خواکین به‌عنوان نفرات کادر فنی، تیم را روی خط هدایت کنند و باید دید بازیکنان با این شرایط به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

از ۱۰ مرداد تا یک آذر و تقابل دوباره با نفت
پرسپولیس درحالی رودرروی نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت که یک بار در بازی‌های پیش‌فصل موفق به شکست این تیم در یک بازی دوستانه و تدارکاتی شده است. این بازی روز ۱۰ مرداد درست در یک‌ماهگی حضور کالدرون در ایران و پرسپولیس برگزار شد و سرخ‌ها درنهایت با ۲ گل امیر روستایی و مهدی عبدی حریفشان را شکست دادند. نکته جالب اینجاست که دو گل‌زن بازی دوستانه ۱۰ مرداد بین ۲ تیم، یعنی عبدی و روستایی، شانسی برای حضور در دیدار جمعه ندارند. از یک طرف عبدی مدتی مصدوم بوده و بازی نکرده و از طرف دیگر امیر روستایی همراه تیم امید است و قرار است یک روز قبل از این دیدار با تیم امید مقابل تیم المپیک قطر در دوحه به میدان برود.

نگرانی کالدرون بابت ملی‌پوشانش
گابریل کالدرون از وضعیت روحی و روانی ملی‌پوشان تیمش پس از باخت مقابل عراق اصلا و ابدا راضی نیست. مرد آرژانتینی اعتقاد دارد شاگردانش پس از بازگشت از تیم ملی آمادگی روحی و روانی مناسبی ندارند و از شرایط آرمانی فاصله گرفته‌اند. درحال‌حاضر علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و وحید امیری ۶ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس محسوب می‌شوند. از این جمع فقط به مهدی ترابی بازی نرسید و بیرانوند، نوراللهی و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی تیم ایران برابر عراق به میدان رفتند. نادری و امیری نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتند که درمجموع عملکرد جالبی نداشتند. شاید در نگاه اول بازی آسانی به نظر برسد، اما تیم مهدی تارتار در پایان هفته دهم تاکنون در لیگ برتر شکستی را تجربه نکرده است. نفت مسجدسلیمان تیم سختکوشی است و کالدرون برای کسب ۳امتیاز این دیدار به آمادگی فنی، روحی و روانی همه بازیکنانش به‌ویژه ملی‌پوشان خود نیاز مبرمی دارد. گفته می‌شود کالدرون به کریم باقری، دستیار ایرانی خود، مأموریت داده است قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، ملی‌پوشان پرسپولیس را از لحاظ روحی‌وروانی مهیای این مسابقه کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->