غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس
سرخط خبرها

دورخیز «تا ثبت جهانی توس» برای قهرمانی در آزادی

  • کد خبر: ۹۵۹۷
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
دورخیز «تا ثبت جهانی توس» برای قهرمانی در آزادی
نماینده استان فردا برای قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد به میدان می‌رود
مرتضی اخوان - دور نهایی لیگ برتر کشتی آزاد فردا برگزار خواهد شد و تیم «تا ثبت جهانی توس» مشهد بعد از حواشی زیادی که طی یکی دو هفته اخیر حول این مسابقات چرخید، در فینال، باید به مصاف یکی از ۲ تیم بازار بزرگ ایران یا دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برود. لیگ برتر کشتی آزاد فصل جاری با شرکت ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج‌تیمی آغاز شد که بعد از گذشت ۲ هفته از مسابقات، تیم پاس از ادامه حضور در این پیکار‌ها انصراف داد، اما پاسی‌ها تنها تیمی نبودند که از این مسابقات کنار کشیدند. در هفته پایانی دور اول مسابقات، رعد پدافند ساری هم از مسابقات کناره‌گیری کرد تا حواشی زیادی دامن لیگ برتر کشتی را بگیرد. با وجود این، مهم‌ترین اتفاق دور نهایی این پیکار‌ها کنار کشیدن اترک خراسان شمالی از مسابقات دور نیمه نهایی است که سبب شد تیم کشتی مشهد روز جمعه مستقیما در بازی فینال به میدان برود!

ترس اترکی‌ها، کار سخت مشهدی‌‎ها
اترک خراسان شمالی که از بدِ قرعه، فردا صبح باید در سالن دوازده‌هزارنفری آزادی تهران به مصاف تیم کشتی «تا ثبت جهانی توس» مشهد می‌رفت، با خواست مدیران این باشگاه، از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد تا بدون برگزاری بازی، تیم چهارم لیگ برتر شناخته شود، تیمی که اگرچه حضورش تا همین مرحله هم برای آن‌ها رضایت‌بخش بود، کنار کشیدنش از مسابقات می‌تواند برای تیم مشهد گران تمام شود. شاگردان خدایی حالا باید بدون برگزاری مسابقه، عصر فردا در سالن دوازده‌هزارنفری مستقیما مقابل برنده دیدار صبح میان دانشگاه آزاد و بازار بزرگ ایران، دیدار نهایی را برگزار کنند. اگرچه استراحت مشهدی‌ها به دلیل برگزار نشدن دیدار نیمه‌نهایی می‌تواند به نفع آن‌ها باشد، این مهم مثل شمشیری دولبه است و آماده نبودن کشتی‌گیران و دور بودنشان از شرایط مسابقه می‌تواند گریبان‌گیرشان شود. به شکلی که کشتی‌گیران مشهد با آمادگی کمتر نسبت به حریف به میدان بیایند.

خدایی: اترک را می‌بردیم بیشتر می‌چسبید
سرمربی تیم کشتی آزاد «تا ثبت جهانی توس» مشهد درباره لغو دیدار نیمه‌نهایی برابر اترک به سبب کنار کشیدن این تیم از مسابقات گفت: «حقیقتا دوست داشتیم کشتی بگیریم و پیروز شویم. آن‌طور بیشتر می‌چسبید. اما خب، به هر حال، تیم‌ها از مصاف با ما هراس دارند. خدا را شکر، تیم ما توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد. همین مسئله موجب ترس حریفان از ما شده است.» مجید خدایی افزود: «دوست داشتیم کشتی بگیریم، زیرا به‌جز ابعاد ورزشی، کارمان ابعاد فرهنگی هم داشت و می‌خواستیم نبردهایمان بیشتر دیده شود. تیم ما یک شعار فرهنگی دارد و آن نام تیم است که به ثبت جهانی توس اشاره می‌کند. پس چه بهتر که بازی می‌کردیم و دیده می‌شدیم.» وی خاطرنشان کرد: «البته اترکی‌ها هم حتما مشکلات خودشان را داشتند و به آن‌ها هم باید حق داد و به تصمیمشان احترام گذاشت.» خدایی درباره احتمال لغو مسابقات دور نهایی لیگ برتر کشتی اظهار کرد: «تا الان خبری به ما نداده‌اند و ما در تهران هستیم و برای مبارزه فردا آماده می‌شویم.»

عصر حساس جمعه
دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فردا صبح برگزار می‌شود و طبق برنامه از ساعت ۹ صبح تیم بازار بزرگ ایران که از شمار زیادی ملی‌پوش در ترکیب خود بهره می‌برد باید به مصاف دانشگاه آزادی برود که معمولا تیم‌های مازنی در کشتی زهردار هستند. تا ثبت جهانی توس هم که به سبب کنار کشیدن اترک خراسان شمالی با قرعه استراحت رو به روست باید منتظر باشد تا در یک عصر حساس آدینه فینال را از ساعت ۱۷ برابر برنده دیدار صبح برگزار کند. ستاره‌های تا ثبت جهانی توس، از حسن یزدانی گرفته تا جبرئیل حسن‌اُف همگی حاضرند تا نماینده خراسان را به قهرمانی در این دوره از مسابقات برسانند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->