استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

کلیپ ضرب و شتم محسن قاسمی، کشتی گیر فقید تیم ملی در کمپ ترک اعتیاد

  • کد خبر: ۹۶۱۴۳
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
  • ۷
کلیپ ضرب و شتم محسن قاسمی، کشتی گیر فقید تیم ملی در کمپ ترک اعتیاد
کلیپی جدید از ضرب و شتم محسن قاسمی، کشتی گیر فقید کشورمان در کمپ ترک اعتیاد منتشر شده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ویدیوی جدیدی از کتک خوردن مرگبار محسن قاسمی، ملی پوش کشتی در کمپ ترک اعتیادی در بروجرد منتشر شده که هولناک است.

افشاگری خانواده قاسمی در خصوص مرگ کشتی گیر فقید تیم ملی!

مرتضی قاسمی برادر بزرگتر مرحوم محسن قاسمی گفت: ما چهار برادر و یک خواهر هستیم محسن پسر آخر خانواده و متولد سال ۶۹ بود. برادرم پس از آنکه بنا به دلایلی از کشتی دور شد به دام اعتیاد افتاد با این حال با خواست خودش برای رها شدن از شر اعتیاد او را به یک کمپ به نام «عصر جدید» در بروجرد بردیم به ما گفته بودند مرکز خوبی است؛ وقتی برادرم را در آنجا بستری کردیم من خیلی سفارش کردم که مراقبش باشند و به او برسند خودم هم مدام به او سر می‌زدم، اما یک روز به ما گفتند برادرتان از پله‌ها افتاده و او را به بیمارستان برده‌ایم، اما بعد متوجه شدیم برادرم در آنجا با چند نفر درگیر شده و او را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده و جمجمه‌اش را شکسته‌اند بعد هم ساعت‌ها او را در همان وضعیت در گوشه‌ای رها کرده بودند که باعث شد به کما برود. ما با اطلاع از این ماجرا بلافاصله به پلیس و دادسرا شکایت کردیم و خواهان بررسی تصاویر دوربین‌های مداربستـــــــه کمپ شدیم. مسئـــــولان کمپ اول مدعی شدند تصاویر پاک شده، اما با برگرداندن تصاویر؛ صحنه‌هایی هولناک از شکنجه و کتک زدن برادرم توسط سه نفر از افراد حاضر در کمپ دیدیم که هنوز هم تحملش برایمان سخت است.
 
ما اصلاً خبر نداشتیم که این کمپ فاقد مجوز رسمی است. به‌دنبال این اتفاق ما از مسئولان کمپ شکایت کردیم و سه نفر به نام‌های پژمان، ایمان و فرشاد که ضاربین اصلی برادرم بودند بازداشت شدند. معاون دادستان بروجرد خودشان پیگیر پرونده بودند، اما در نهایت این سه متهم هر کدام با قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی آزاد شدند البته کمپ هم پلمب شد.

مرتضی ادامه داد: در این مدت که برادرم بستری بود هیچ کس حمایت مالی برای بستری بودنش نکرد حتی هیچ مقام مسئولی به عیادت او نیامد. برادرم مدتی در کما بود بعد چشمانش را باز کرد البته به ما گفتند دچار آسیب شدید مغزی شده است با این حال مدت‌ها در بیمارستان خصوصی در تهران بستری بود بعد هم او را به خانه آوردیم و بسیار از او مراقبت می‌کردیم تا اینکه پس از دو سال برادرم غریبانه پنجشنبه شب ۲۳ دی ماه درگذشت.

مرد جوان که در سوگ برادرش بشدت داغدار است به «ایران» گفت: پرونده شکایت از ضاربین برادرم در شعبه یکم بازپرسی دادسرای بروجرد در حال پیگیری است و حالا با توجه به فوت برادرم پس از انجام مراسم تشییع و تدفین در اسرع وقت به دادسرا خواهیم رفت تا از عاملان این جنایت به‌عنوان قاتلان محسن شکایت کنیم و به طور قطع خواستار قصاص آن‌ها هستیم آن‌ها برادرم را با شکنجه و ضرب و شتم به قتل رساندند از قاضی پرونده می‌خواهیم عادلانه قضاوت و مسببان مرگ برادرم را مجازات کنند.

چرا باید مراکز کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز فعالیت داشته باشند و هیچ نظارتی روی کار کمپ‌ها نمی‌شود؟ چرا قهرمان کشتی که زمانی مدال‌آور کشور بوده است این‌طور به فراموشی سپرده شده است؟ فیلم شکنجه‌های برادرم از سوی مسئولان این کمپ گواهی بر این ادعاست.

مرحوم محسن قاسمی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی می‌گرفت. وی در سال ۲۰۱۱ و در ۲۰ سالگی مدال طلای آسیا را کسب کرد و در سال ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی کشتی فرنگی، قهرمان جهان شد.
 

کلیپ ضرب و شتم محسن قاسمی در کمپ ترک اعتیاد

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
خدا لعنتتون کنه با این کمپهای غیر مجاز آدمها بخاطر این کمپها راضی نیستند بچه هاشون به هیچ مرکز اعتیادی مراجعه کند تمام مراکز ترک اعتیاد زیر سوال رفته و دیگر هیچ اعتباری به انها نیست خدا باعثش رو لعنت کنه
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
باید عاملین محاکمه شوند و تقاص پس بدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
خدا لعنتشون کنه چه بر سر این جون آوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
تسلیت میگم خدا رحمتش کنه ..الان خانوادش در چه حالی به سر می برن واقعا ادم تاسف می خوره بابت این گونه برخورد در کمپها ....واقعا کشتی گیر خوبی بود مبارزهاشو دیده بودم ولی این سرنوشت این قهرمان نبود که این طوری زندگیش تموم شه ...روحت شاد قهرمان خیلی برات گریه کردم
مسعود شمسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
به خانواده عزیزش تسلیت میگم درگذشت قهرمان محسن قاسمی عزیز رو، و امیدوارم اون بی وجودا به شدت مجازات شوند تا محرمی به دل بازماندگانش باشد، کسی که تو کمپ خدمت میکنه باید مددکار باشه و دلسوز نه اینکه توکمپ بخوان از این غلطا کنن، امیدارم این بی وجودا و پست فطرتا مجازات سختی شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
کسی که خدمت میکنه یارویاور ادم ها و مریض ها و افراد ضعیف هست .....نه این بی وجود ها که خدمت کردن رو با قدرت نمایی اشتباه گرفتن اومدن ابرویه محسن رو خوب کنن زدن چشمش رو کور کردن.....خدا ازتون نگذره که به یک ادم بی دفاع اینطور حمله کردین.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
بنده خدافوت نکرده که تسلیت میگیدزندگی نباتی یعنی روتخت خوابیده.یعنی انقد اون بروجرد بیدروپیکر دادسراش چرا به دادسرای تهران پروندشوانتقال ندادن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->