سرخط خبرها

بخش «تجلی اراده ملی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۹۶۶۵۳
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
بخش «تجلی اراده ملی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد
ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است بخش «تجلی اراده ملی» به روال سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - با اعلام ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، بخش «تجلی اراده ملی» به روال سال‌های گذشته، در این دوره جشنواره برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برای گسترش ارتباط دو سویه میان سینماگران و دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند به فرهنگ عمومی و حمایت از موضوعات ارزشمند با بیان هنری و خلاقانه سینمایی، بخش «تجلی اراده ملی» را با مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مراکز و موسسات دولتی و نیز شرکت‌ها، دفاتر و مجامع بخش خصوصی، برگزار خواهد کرد.

در این بخش به روال سال‌های گذشته، دستگاه‌های متقاضی مشارکت در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، با معرفی هیئت داوران و تامین جوایز در قالب شیوه‌نامه جشنواره فجر، امکان تماشا و داوری آثاری را که در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) پذیرفته شده‌اند، در محدوده مأموریت‌های موضوعی و سازمانی در اختیار خواهند داشت و در پایان، با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع، طی مراسمی با حضور مقامات، هنرمندان و رسانه‌ها به فیلم‌های منتخب از نگاه خود، جوایزی اهدا خواهند کرد.

فراخوان شرکت در این بخش، در سایت جشنواره منتشر شده و متقاضیان جهت اعلام وضعیت حضور در این رویداد، تا پنجم بهمن ۱۴۰۰ فرصت خواهند داشت.

بخش تجلی اراده ملی از دوره بیست و پنجم، به عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم فجر (به جز دوره‌های ۲۷، ۳۳، ۳۴، ۳۵ و ۳۹) برگزار شده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->