تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

توافق نانوشته رئال و بارسا

  • کد خبر: ۹۶۸۵۷
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
توافق نانوشته رئال و بارسا
غول‌های اسپانیایی از هم بازیکن نمی‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو باشگاه رئال‌مادرید و بارسا اخیرا به توافق رسیدند که از یکدیگر بازیکنی جذب نکنند. خوان لاپورتا مارس ۲۰۲۱ بود که به‌عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد و دومین مقطع مدیریتی خود را شروع کرد. او بارسایی ویران‌شده را تحویل گرفت و هنوز نتوانسته است به شرایط تیم سامان بدهد. بر‌خلاف بارسا، رئال با مدیریت فلورنتینو پرز چه از لحاظ مالی و چه ورزشی، ثبات فوق‌العاده‌ای دارد و فصل بسیار خوبی را نیز پشت‌سر می‌گذارد. ارتباط بین سران ۲ باشگاه در بهترین وضعیت خود قرار دارد. پرز و لاپورتا رهبران پروژه شکست‌خورده سوپرلیگ بودند و در ماه‌های اخیر بار‌ها ملاقات‌هایی با یکدیگر داشته‌اند. طبق ادعای مارکا، یکی از خروجی‌های مهم این گفتگو‌ها این بوده که ۲ باشگاه از یکدیگر بازیکن جذب نکنند.

پیمانی نانوشته، ولی محکم بین پرز و لاپورتا که بر‌این‌اساس هیچ‌یک از این ۲ باشگاه برای جذب بازیکنان تحت‌قرارداد، اقدامی نخواهند کرد. البته این توافق شامل حال بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد، نمی‌شود. برای مثال اخیرا شایعاتی درباره تمایل رئال به جذب رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسا، منتشر شده بود که توسط پرز رد شد. چهارشنبه ۲ هفته پیش پرز و لاپورتا کنار هم در ریاض، ال‌کلاسیکو در مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ را تماشا کردند و رئیس رئال به لاپورتا گفت که شایعات مربوط به آرائوخو کذب‌اند و او به توافقشان وفادار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->