برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

تمام‌کردن خط داستانی بازی الدن رینگ چه‌قدر زمان می‌برد؟

  • کد خبر: ۹۶۹۵۹
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
تمام‌کردن خط داستانی بازی الدن رینگ چه‌قدر زمان می‌برد؟
فرام سافتور با ارائه توضیحاتی زمان به پایان رساندن خط اصلی بازی Elden Ring را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - فرام سافتور اعلام کرد که به‌پایان‌رساندن بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان می‌برد.

یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده‌ Elden Ring در جریان مصاحبه‌ ویدیویی در رویداد Taipei Game Show ۲۰۲۲ درباره‌ زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بازی گفت:

«این زمان بسته به هر بازیکن نسبتا متفاوت است؛ ولی باتوجه‌به اهداف تعیین‌شده در مسیر توسعه، تکمیل خط اصلی باید چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان ببرد. این بازی در کل بسیار بزرگ است و شامل ده‌ها ساعت گیم‌پلی می‌شود؛ اما اگر منظور صرفا مسیر اصلی بازی باشد، نباید به پایان رساندن آن بیشتر از این مقدار طول بکشد.»

همانند بازی‌های قبلی فرام سافتور، در بازی Elden Ring می‌توان پیشرفت‌ها را از یک دور بازی به دور دیگری منتقل کرد و با چالش‌های بیشتری روبه‌رو شد. یاسوهیرو کیتائو در این‌باره گفته است:

«با اینکه جهان الدن رینگ بسیار وسیع است، اما بازی طوری طراحی شده است که می‌توان آن را بدون نیاز به تجربه‌ همه‌ موارد به پایان رساند. برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند که از همان بار اول به بررسی و کاوش در تمام نقشه بپردازند؛ درحالی‌که دیگران ممکن است مناطق را برای اکتشاف در دور دوم یا چرخه‌های بعدی باقی بگذارند.»

یاسوهیرو کیتائو گفته است که اساسا امکان تجربه‌ تمام محتویات Elden Ring در یک دور بازی وجود ندارد:

«باتوجه‌به این واقعیت که نقاط انشعاب نزدیک به بخش پایانی آن قرار دارند، تکمیل ۱۰۰ درصد بازی عملا غیرممکن است؛ اما مطمئنا می‌توانید بسیار به آن نزدیک شوید.»

بازی Elden Ring پس از یک ماه تأخیر نهایتا در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. اوایل ماه جاری نسخه‌ ناقص بخش خلق کاراکتر بازی الدن رینگ لو رفت و شاهد ویدیو‌هایی از آن بودیم.

منبع: زومجی به نقل از Video Games Chronicle

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->