برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بلاتکلیفی عارف غلامی در استقلال

  • کد خبر: ۹۷۱۳۳
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
بلاتکلیفی عارف غلامی در استقلال
با اینکه عارف غلامی از بند مصدومیت رها شده، اما هنوز بازگشتش به لیست استقلال قطعی نیست و فرهاد مجیدی تردید دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابتدای فصل جاری وقتی روزبه چشمی با استقلال قرارداد منعقد کرد، بلافاصله خواستار پیراهن شماره ۵ شد. پیراهنی که پیش از آن در اختیار عارف غلامی بود. مسئولان باشگاه استقلال نیز با خواسته این بازیکن که تازه از قطر به تهران آمده بود، موافقت کردند، اما چند روز بعد غلامی بابت این موضوع گلایه‌هایی را مطرح کرد که این موضوع باعث شد تا چشمی پیراهن شماره ۶ را بردارد و پیراهن شماره ۵ بدون صاحب بماند تا به نوعی از مدافع مصدوم دلجویی شود. با سیاستی که آن روز از سوی باشگاه استقلال اعمال شد، این تصویر تقویت شد که عارف غلامی به طور قطع نیم فصل به لیست استقلال اضافه خواهد شد، اما وضعیت مطلوب خط دفاع استقلال با یزدانی، مرادمند، آقاسی و یزدانی تردید‌های مجیدی برای بازگرداندن نام عارف غلامی به لیست استقلال را افزایش داده و هیچ بعید نیست که این مدافع در روز‌های آتی تیم جدیدی را انتخاب کند و از استقلال جدا شود.

البته سرمربی استقلال هنوز درباره غلامی به جمع‌بندی نهایی نرسیده، اما اولویت سرمربی استقلال اضافه کردن بازیکنان هجومی به تیمش است، چون تیم او در بخش دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته و با حضور این چهار مدافع عملاً از جذب بازیکن جدید در این پست بی‌نیاز است. به هر حال بزودی تکلیف این مدافع که با مصدومیت سختی مواجه شد، مشخص می‌شود. شاید مجیدی با جدایی قرضی غلامی موافقت کند و شاید هم در نهایت نام این بازیکن به لیست استقلال اضافه شود، هرچند که بازی رسیدن به غلامی در شرایط موجود بسیار بعید است و سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد معمولاً مدافعانی را در ترکیب اصلی تیمش بازی دهد که در ماه‌های اخیر همواره مورد توجه سرمربی تیم ملی هم بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->