صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر
سرخط خبرها

در دومین روز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر سینمای پارک بازار مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۹۸۳۹۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
در دومین روز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر سینمای پارک بازار مشهد افتتاح شد
دومین روز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و «بیرو» ساخته مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و «مرد بازنده» اثر محمدحسین مهدویان روی پرده سینما‌ها رفتند.

شکیبا افخمی راد | شهرآرانیوز - دومین روز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و «بیرو» ساخته مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و «مرد بازنده» اثر محمدحسین مهدویان روی پرده سینما‌ها رفتند. البته طبق جدول اعلام شده از سوی ستاد برگزاری این رویداد قرار بود تنها فیلم‌های «بدون قرار قبلی» و «بیرو» در سینما‌ها اکران شوند، اما در برنامه ویلاژتوریست تغییراتی ایجاد شد و فیلم «مردبازنده» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

بلیت‌فروشی برای این فیلم تنها چند ساعت قبل از اکران باز شد، اما به سرعت صندلی‌های سالن شماره ۳ ویلاژتوریست به پایان رسید. تغییرات جدول نمایش فیلم‌ها در سینما‌های مشهد تنها به این سیانس ختم نمی‌شود و طبق بلیت‌فروشی‌های انجام شده امروز و در روز‌های آینده هم شاهد تغییراتی در روند نمایش فیلم‌ها و اضافه شدن برخی آثار خواهیم بود.

آغاز‌به‌کار پردیس سینمایی پارک‌بازار

روز دوم جشنواره مشهد روز آغاز‌به‌کار رسمی سینما پارک‌بازار هم بود. این پروژه با همکاری مشترک شهرداری و بخش خصوصی در مدت ۳ سال آماده‌سازی شده‌است. مجموعه فضای پردیس سینمایی پارک‌بازار بالغ بر ۳‌هزار‌و‌۴۰۰‌متر و دارای شش سالن و ظرفیت ۸۰۰ صندلی است. این پردیس سینمایی که در خیابان شهید مفتح ۳۳ واقع شده‌است در اولین اکران خود فیلم «بدون قرار قبلی» را با ظرفیت کامل به نمایش درآورد. سینما‌برفی دیگر سینمای تازه‌تأسیس مشهد هم از روز اول جشنواره میزبان علاقه‌مندان است. این پردیس سینمایی دارای شش سالن است و سالن اصلی آن ۲۰۰ نفر گنجایش دارد. سینما‌برفی در برج برفی در خیابان جانباز مشهد واقع شده‌است.

تک سیانس برای «درب»

با تغییر فهرست فیلم‌ها امروز چند فیلم مختلف در سینما‌ها اکران می‌شود. فیلم سینمایی «دِرب» جدیدترین ساخته هادی محقق به تهیه‌کنندگی رضا محقق، امروز ساعت ۱۳ در سینما آفریقا به نمایش در می‌آید. این سیانس تنها نمایش فیلم «درب» در مشهد خواهد بود.

روایتی از ترور دانشمند هسته‌ای

فیلم «هناس» دومین ساخته حسین دارابی پس از فیلم «مصلحت» که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد قرار است امروز ساعت‌۱۷:۳۰‌در سینما‌های آفریقا، هویزه و سیمرغ به نمایش دربیاید. «هناس» با نام پیشین «صورت فلکی» به ماجرای ترور شهید داریوش رضایی‌نژاد و روز‌های پایانی زندگی این دانشمند هسته‌ای پرداخته و روایتی از تلاش‌های عاشقانه زنی برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم را ارائه می‌کند. بهروز شعیبی هنرمند مشهدی و مریلا زارعی دو بازیگر نقش اصلی این فیلم هستند که در ژانر بیوگرافی ساخته شده است.

«نگهبان شب» به مشهد آمد

فیلم «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی که در فهرست اولیه فیلم‌های نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور نداشت، قرار است امروز در ساعت‌ ۱۷:۳۰‌ در یک سیانس در پردیس سینمایی تازه‌تأسیس پارک‌بازار اکران شود. میرکریمی، آخرین‌بار در سال ۱۳۹۷ با فیلم «قصر شیرین» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم هم شد. باید دید در ادامه جشنواره سینما‌های دیگر هم برای «نگهبان شب» سیانسی را درنظر می‌گیرند یا این فیلم با تک سیانس خود در پارک‌بازار به اکرانش در مشهد پایان می‌دهد.

«بی‌مادر» در اطلس

همچنین سینما اطلس، امروز در سیانس‌ ۱۷:۳۰‌ فیلم سینمایی «بی‌مادر» را اکران می‌کند. «بی‌مادر» درامی اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی است. در این فیلم که نخستین ساخته سینمایی کارگردانش محسوب می‌شود بازیگرانی چون؛ امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نمایش «مرد بازنده» در ۷ سینما

«مرد بازنده» هفتمین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان با درون‌مایه جنایی-پلیسی ساعت‌۱۹:۳۰‌امروز در سینما‌های آفریقا، هویزه، اطلس، ویلاژتوریست، پارک‌بازار، برفی و گلشن به نمایش در می‌آید. فیلمی با بازی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی و بابک کریمی که در میان ۵ فیلم برتر آرای مردمی قرار دارد.

اکران «شادروان»

فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران که براساس جدول نمایش فیلم‌های نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار بود در روز ۲۱ بهمن به صورت هم‌زمان در سینما‌های مشهد اکران شود، امروز در سینمای ویلاژتوریست زودتر از دیگر سینما‌ها به نمایش درخواهد آمد. فیلمی که مسعود فراستی آن را به عنوان یکی از ۳ فیلم برتر جشنواره امسال معرفی کرده‌است و براساس آخرین آمار اعلام شده تا به اینجای جشنواره در رتبه چهارم آرای مردمی قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->