قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

حمایت ویژه باشگاه پورتو از مهدی طارمی+ عکس

  • کد خبر: ۹۸۴۱۸
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
حمایت ویژه باشگاه پورتو از مهدی طارمی+ عکس
اکانت باشگاه پورتو در شب نیمکت نشینی طارمی هم از وی با انتشار عکسی حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در صورت شکست اسپورتینگ، فاصله این تیم با پورتو به عدد ۹ می‌رسد و شاگردان کونسیسائو به قهرمانی، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند چرا که آن‌ها در دیداری که کمی هم برایشان سخت شد، موفق به کسب ۳ امتیاز بازی شدند. در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم مونیکیپال ده آروکا میهمان تیم رده پانزدهمی آروکا بود.

میزبان برای کسب یک امتیاز و فاصله گرفتن از منطقه خطر، با یک بازی تدافعی در نیمه اول پای به زمین مسابقه گذاشت و در ۴۵ دقیقه نخست نیز موفق عمل کرد چرا که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرجیو کونسیسائو که شاید تصور می‌کرد بازی آسانی در پیش دارد، به مهدی طارمی استراحت داد و او را روی نیمکت نشاند. با این حال پورتو در ابتدای نیمه دوم به گل رسید و ویتور فریرا در دقیقه ۵۴ بالاخره قفل دروازه آروکا را باز کرد. پس از این گل، مهدی طارمی نیز به جای مارکو گروییچ وارد زمین مسابقه شد و ۲ دقیقه پس از ورود او، پورتو موفق به زدن گل دوم شد.

این بار چانسل امبمبا مدافع پیش تاخته پورتو روی پاس فابیو ویرا موفق شد دروازه میزبان را باز کند و پورتو نیز با همین ۲ گل، از سد آروکا گذشت. طارمی در زمان حضور در میدان، ۴ بار به سمت دروازه حریف شوت زد که یک مورد آن در چارچوب بود. نصف پاس‌های این بازیکن سالم بودند و او یک پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داد. طارمی که یک دریبل موفق نیز داشت، نمره ۷ را از این بازی گرفت و یکی از خوب‌های پورتو بود. آبی و سفید‌های بندرنشین با این پیروزی ۵۹ امتیازی شده و بالاتر از اسپورتینگ ۵۰ امتیازی، در صدر جدول رده بندی ایستاده اند و امید اول قهرمانی به شمار می‌آیند.

حمایت ویژه باشگاه پورتو از مهدی طارمی+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->