تیمارگاه حیات وحش استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان
سرخط خبرها

حکم قصاص قاتل «وحید مرادی» تایید شد

  • کد خبر: ۹۸۷۰۴
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
حکم قصاص قاتل «وحید مرادی» تایید شد
فردی که به قتل وحید مرادی متهم شده‌ بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری، برای سومین بار حکم قصاص گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید مرادی که از گنده‌لات‌های معروف تهران بود، اواخر اردیبهشت سال ۹۷ در جریان درگیری در پنت‌هاوس برجی در ولنجک پسر جوانی به نام حسین را با ضربه چاقو به قتل رساند و گریخت، اما خیلی زود و قبل از خروج از مرز دستگیر شد. آن زمان اعلام شد حسین به مناسبت آزادی وحید از زندان برای او جشن برگزار کرده بود که در این جشن آن‌ها به دلیل کری‌خوانی درگیر شده و وحید با چاقو حسین را زد.

وحید به زندان رجایی‌شهر منتقل شد و منتظر روز دادگاه بود که یازدهم تیرماه سال۹۷ درگیری خونین در محوطه هواخوری زندان رجایی‌شهر به وقوع پیوست. تلاش زندانبانان برای پایان دادن به درگیری خونین میان زندانیان بی‌نتیجه ماند و وحید با ضربه‌های چاقو به قتل رسید.

افراد حاضر در درگیری دستگیر شده و یکی از آن‌ها به نام سعید که پیش از این سابقه قتل و سرقت مسلحانه داشت به عنوان قاتل معرفی شد. با تکمیل تحقیقات برای سعید به اتهام مباشرت در قتل کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

متهم دوباره در شعبه چهارم محاکمه و حکم قصاص گرفت که هر دوبار قضات شعبه ۳۹ دیوان‌عالی کشور، آن حکم را نقض کردند. اوایل دی امسال سعید برای سومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت که در این جلسه اولیای دم مقتول برای او حکم قصاص خواستند.

سعید هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، اتهام قتل را رد کرد و گفت: روز حادثه مرا از سوئیت به سلول آورده بودند که به حمام رفتم و وقتی بیرون آمدم متوجه درگیری گروهی در بند شدم. قبول دارم در این درگیری حضور داشتم، اما مرتکب قتل نشدم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و با توجه به دلایل موجود در پرونده حکم به قصاص او دادند.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->