«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

فراخوان عجیب دورهمی برای حضور تماشاگران در روزهای جولان اومیکرون

  • کد خبر: ۹۸۹۸۸
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
فراخوان عجیب دورهمی برای حضور تماشاگران در روزهای جولان اومیکرون
برنامه «دورهمی» پس از مدتی دوری از تلویزیون، برای حضور تماشاگران در فصل دوم این مسابقه فراخوان منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فراخوان برنامه «دورهمی» برای حضور تماشاگران در فصل دوم این مسابقه، در حالی اعلام شده است که این روزها کشور به شدت با شیوع سویه جدید کرونا دست و پنجه نرم می کند.

همچنین در مقطعی پیش بینی شده بود که این برنامه برای دی ماه روی آنتن می رود که این برنامه ریزی محقق نشد.

در فراخوان جدید از مخاطبان خواسته شده است که برای حضور در برنامه «دورهمی» به عنوان تماشاچی برای ضبط روز یکشنبه (۲۴ بهمن ماه) تماس بگیرند.

«دورهمی» از برنامه‌های ادامه دار تلویزیونی است که تاکنون در فصل‌های مختلفی روی آنتن رفته است. این مجموعه که تا مدت‌ها با ساختار تاک شو پخش شد، پس از مدتی سراغ ساختار مسابقه رفت. تاکنون یک فصل از این برنامه در قالب یک مسابقه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری به روی آنتن شبکه نسیم رفته است و حالا سازندگان در حال ساخت فصل جدید این مسابقه هستند.

پیشتر مطالبی درباره مطابقت نداشتن برنامه مهران مدیری با سلیقه رییس صداوسیما هم عنوان شده بود که پیمان جبلی با رد این ادعاها، عنوان کرده بود، «مسائلی که درباره مطابقت نداشتن برنامه دوره همی با سلیقه من مطرح می‌شود، گمانه زنی است و هیچ یک از آن‌ها واقعیت ندارد».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->