حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دلیل نخواستن یک بازیکن برای استقلال توسط فرهاد مجیدی مشخص شد

  • کد خبر: ۹۹۰۴۸
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
دلیل نخواستن یک بازیکن برای استقلال توسط فرهاد مجیدی مشخص شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور یک بازیکن در تیمش مخالفت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی کریمی هافبک سابق تیم استقلال فصل گذشته پس از اینکه مذاکرات مفصلی با استقلال برای تمدید قرارداد انجام داد با پیشنهاد القطر قطر راهی این تیم شد تا هواداران استقلال حسابی او را مورد انتقاد قرار دهند.


انتقاد هواداران استقلال به دلیل جدایی او نبود، بلکه اعتقاد داشتند آن‌ها پای مصدومیت هافبک تیم‌شان ایستادند و او باید به خاطر همین موضوع حسن نیتش را نشان می‌داد. کریمی زمانی که به القطر پیوست باشگاه الدحیل این بازیکن را قرضی به خدمت گرفت. در قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل گذشته، الدحیل و استقلال همگروه شدند تا کریمی مجبور شود در دو بازی مقابل تیم سابقش به میدان برود.


کریمی قرار بود این فصل در لیگ ترکیه به میدان برود، اما مصدومیت قدیمی به سراغش آمد تا مجبور به جراحی شود و چند ماهی دور از میادین باشد. کریمی که این روز‌ها تمرینات اختصاصی‌اش را سپری می‌کند از طریق چند واسطه به فرهاد مجیدی پیغام فرستاد تا بار دیگر به این تیم بازگردد، اما سرمربی استقلال پاسخ منفی داد و با این انتقال مخالفت کرد.


ظاهرا عدم آمادگی کریمی و همچنین مصدومیت طولانی مدتش باعث شده که فرهاد مجیدی نظری روی این بازیکن نداشته باشد. در صفحات مجازی نیز هواداران استقلال از کادر فنی تیم‌شان خواسته‌اند این بازیکن را به خاطر رفتار فصل گذشته‌اش جذب نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->