سرویس دهی رایگان ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر نصب ۱۱۰۰ المان بهاری در مشهد پاسخ گویی معاون فرهنگی شهردار مشهد از طریق مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ | از جام رمضان تا جشنواره نورنمای میدان شهدا پیگیری ملی برای رفع مشکل ون تاکسی های مشهد پربارترین دوران شورای شهر مشهد در رسیدگی به حاشیه شهر برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای زائران و گردشگران در بهار ۱۴۰۴ تمهیدات اورژانس مشهد برای چهارشنبه سوری | آماده باش ۷۵ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با دوربین‌های سیار در ایام نوروز ۱۴۰۴ در مشهد اجرای ۳۶۰ هزار متر خط‌کشی معابر مشهد در آستانه بهار ۱۴۰۴ بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد در صحن علنی شورا(۲۶ اسفند ۱۴۰۳) | جانمایی ۵۰ درصد اوراق مشارکت در ردیف بودجه ۱۴۰۴ نماینده مردم مشهد در مجلس: نگاه دولت به مشهد فراتر از نگاه ملی باشد مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): فاز یک خط سه متروی مشهد، مهم‌ترین پروژه مترویی کشور است فرماندار مشهد: فاز یک خط سه قطارشهری مشهد نمادی از اراده و عزم خدمتگزاران حضرت‌ رضا(ع) است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد: استانداری برای تأمین واگن خط سه مترو به ما کمک کند آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز یک خط سه مترو مشهد | شهردار مشهد مقدس: مترو مشهد یکی از فعال‌ترین پروژه‌ها در حوزه قطارشهری در کشور است + فیلم هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۲۶ اسفند ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در جوار حرم امام‌رضا(ع) برپا شد + ویدئو دیدار اعضای شورای شهر مشهد با قلندر شریف همزمان با گرامیداشت روز شهردار
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->