مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی: برند اصلی بنیاد مسکن، ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد است راه‌اندازی قطار مشهد - سرخس در جهت توسعه گردشگری در مناطق کمترشناخته‌‎شده رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن محقق نمی‌شود مگر با اجرای پروژه‌هایی در مناطق کمتر برخوردار رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: ریل بودجه را به مناطق کم‌برخوردار تغییر دادیم  نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: همه در سطح ملی، برای مرکزیت‌یافتن حرم رضوی همراهی خواهند کرد استاندار خراسان رضوی: باید از همه ظرفیت‌های استان برای حل مشکل مسکن استفاده کنیم شهردار مشهد مقدس: غفلت از مرکزیت حرم مطهر باید با توسعه شهر به شرق جبران شود سرمایه‌گذاری ۹ همتی در بزرگ‌ترین پروژه مسکن شرق کشور کلید خورد آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی مسکن شرق کشور در مشهد قطار گردشگری مشهد - سرخس به راه افتاد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) تسریع در احداث ایستگاه آتش‌نشانی میدان شریعتی مطالبه جدی شهردار مشهد مقدس + فیلم رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم شورا، ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده است ویدئو | مراسم رونمایی از تجهیزات نوین آتش‌نشانی شهرداری مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) نفس‌های آخر کاروان‌سرای زغالی مشهد | جبر روزگار یک پیشه قدیمی و حجره‌های آن را محکوم به فنا کرده است رونمایی از ۳ فناوری نوین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گلایه از فعالیت کارخانه ای که روح زندگی را از «روح آباد» مشهد گرفته است | دود اضافی ممنوع! هوای کلانشهر مشهد ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰ مهر ۱۴۰۴) بازدید رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی و شهردار مشهد مقدس از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد (۹ مهر ۱۴۰۴) | قلندرشریف: جدیدترین تجهیزات آتش‌نشانی در مشهد رونمایی خواهد شد+ فیلم ساخت بارانداز شهری برای کاهش حجم ترافیک مشهد | افزایش ۸ برابری ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری شهر
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->