روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->