بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در جوار حرم امام‌رضا(ع) برپا شد + ویدئو دیدار اعضای شورای شهر مشهد با قلندر شریف همزمان با گرامیداشت روز شهردار ساخت و احیای آرامگاه فردوسی با تلاش موسیقی‌دان‌های تهرانی | جان‌گرفتن نُت‌ها برای «حکیم توس» نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: اتوبوس‌رانی در آلودگی هوا، سهم ۱.۵ درصدی دارد پویش مردمی «مشهد مهربان» با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد آغاز شد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: اتوبوس‌رانی ۱۵ درصد سهم حمل‌ونقل عمومی را به خود اختصاص داده است فرماندار مشهد: مدیریت شهری رویکرد بسیار خوبی در نوسازی ناوگان اتوبوس در شهر دارد شهردار مشهد مقدس: افتتاحیه فاز یک خط سه متروی مشهد، دهه کرامت برگزار خواهد شد + ویدئو دفاتر تسهیلگری، سفیران تغییر در محلات مشهد آغاز حرکت کاروان شادی در خیابان‌های مشهد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) هوای کلانشهر مشهد برای چهارمین روز متوالی آلوده است (۲۵ اسفند ۱۴۰۳) بازدید سرزده فرماندار و شهردار مشهد از ۱۰ مرکز عرضه مستقیم کالا‌های اساسی | ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه‌های شهرما + فیلم بودجه شهرداری مشهد آماده بررسی در صحن شورای اسلامی شهر | تصویب بودجه ۱۴۰۴ شهرداری مشهد در کمیسیون تلفیق + ویدئو کاهش سرفاصله زمانی اعزام ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۴ طرح تفصیلی بافت تاریخی توس در اولویت شورای عالی شهرسازی پیش‌بینی تشرف ۱۰ میلیون زائر به مشهدالرضا(ع) در نوروز ۱۴۰۴ | خراسان، محل تلاقی دو کلان‌فرهنگ اسلامی‌ و ایرانی + فیلم آماده‌باش ۴۰۰ اتوبوس برای سرویس‌دهی خطوط حرم رضوی در شب‌های قدر| فراخوان ۳۰ هزار خادم در حرم مطهر رضوی (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) میزبانی از روزه‌داران با سفره‌های افطاری ساده در بیش از ۲۰۰ نقطه شهری مشهد، در رمضان ۱۴۰۳ مشهد، میزبان مانور بزرگ خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۴ | طرح تبدیل مشهدالرضا(ع) به منطقه ویژه گردشگری و زیارت کشور سومین پویش «شهر دوستدار آب» در مشهد آغاز شد (۲۳ اسفند ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->