سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در شب‌های قدر رمضان ۱۴۰۳ برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزارشهدای بهشت‌رضا(ع) افتتاح خط ۳ متروی مشهد در دهه کرامت باحضور رئیس جمهور | مشهدالرضا (ع)، آماده میزبانی باشکوه از زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۴ است تزریق کود و مواد مغذی با استفاده از دستگاه بیولیفت به بستر ۴۰ هزار اصله درخت در مشهد گلکاری نوروزی مشهد، تلفیق هنر و طبیعت با ۱۵۰ طرح خلاقانه جدید برپایی ۲۷۰۰ میز افطاری ساده در مشهد با مشارکت ۲۵۰ تشکل مردمی در نیمه اول ماه رمضان ۱۴۰۳ آلودگی هوای مشهد برای ششمین روز متوالی (۲۷ اسفند ۱۴۰۳) آغاز روز دوم بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۴ شهرداری مشهد (۲۷ اسفند ۱۴۰۳) حاجی‌بگلو: بودجه ۷۲ همتی شهرداری مشهد با تأکید بر توسعه متوازن شهری به تصویب رسید طهوریان عسکری: بودجه شهرداری مشهد در سال آینده ۱۶ همت افزایش پیدا کرد سرویس دهی رایگان ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر نصب ۱۱۰۰ المان بهاری در مشهد پاسخ گویی معاون فرهنگی شهردار مشهد از طریق مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ | از جام رمضان تا جشنواره نورنمای میدان شهدا پیگیری ملی برای رفع مشکل ون تاکسی های مشهد پربارترین دوران شورای شهر مشهد در رسیدگی به حاشیه شهر برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای زائران و گردشگران در بهار ۱۴۰۴ تمهیدات اورژانس مشهد برای چهارشنبه سوری | آماده باش ۷۵ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با دوربین‌های سیار در ایام نوروز ۱۴۰۴ در مشهد اجرای ۳۶۰ هزار متر خط‌کشی معابر مشهد در آستانه بهار ۱۴۰۴
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->