آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد از ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه یک مرداد ۱۴۰۴) آبفای تهران برای توزیع آب شرب در زمان قطعی، آب بسته‌بندی توزیع می‌کند (تکذیب شد) تاریخچه‌ای از کوچه دانشگاه ۷ مشهد | ۱۰۰ سال باغ سنگی سرویس‌دهی مترو مشهد فردا (یکم مرداد ۱۴۰۴) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد: عزم جدی برای تحقق هدف ۵ میلیون مترمربع آسفالت در سال ۱۴۰۴ معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد: نیازمند جراحی اساسی در منابع و مصارف مدیریت شهری هستیم آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی، فردا (چهارشنبه، اول مرداد ۱۴۰۴) تعطیل است؟ حرکت اتوبوسرانی مشهد به سمت استاندارد‌های نوین | تجهیز ناوگان با اتوبوس‌های جدید و کم‌آلاینده ورود دستگاه حفار خط ۳ مترو مشهد به چهارراه مخابرات قاسم‌آباد رکوردزنی شهرداری مشهد با اجرای ۴ میلیون مترمربع آسفالت از معابر شهری طی ۱۱ ماه طهوریان عسکری: تصمیمات شورا باید بر پایه دانش و نگاه نخبگانی باشد فرماندار مشهد خبر داد: پایان اختلاف‌ها بر سر انتقال آب هزارمسجد به مشهد | پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت سد شوریجه سرخس رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تأخیر در اجرای پروژه‌ها سبب تحمیل هزینه مضاعف به شهر و نارضایتی شهروندان می‌شود کشف ۸۹۰ کیلو گرم برنج احتکار شده در کاشمر (۳۰ تیر ۱۴۰۴) یاراحمدی: خروج اتباع غیرمجاز افغانستانی به مرز یک میلیون نفر رسید | اتباع مجاز می‌توانند با پرداخت مالیات از خدمات استفاده کنند رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: روند احداث خطوط و ایستگاه‌های قطار شهری با قوت ادامه دارد + فیلم پژمان‌فر: مدیریت شهری تجربه خوبی در حل مشکلات مشهد دارد اجرای هم‌زمان ۴۰۰ پروژه فضای سبز در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز هم ناسالم است (۳۰ تیر ۱۴۰۴) تلاش بی‌وقفه در روز‌های بی‌آبی برای نجات فضای سبز مشهد
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->