فعالیت رایگان حمل‌و نقل عمومی مشهد | افزایش فعالیت خط ۳ قطارشهری تا ساعت ۲۲ امشب و فردا شب (۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۴) بیانیه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در محکومیت تجاوز رژیم صهیونی به جمهوری اسلامی ایران مردم مشهد مقدس در محکومیت حمله وحشیانه اسرائیل به خیابان آمدند + فیلم (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) سرویس‌دهی رایگان حمل‌ونقل عمومی مشهد برای راهپیمایی مردم مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) برگزاری راهپیمایی گسترده مردم مشهد در محکومیت حمله اسرائیل به ایران (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) تمام پرواز‌های فرودگاه مشهد لغو شد (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) حمله اسرائیل به ایران (جمعه ۲۳ خرداد ۱۴۰۴) + فیلم و عکس جلوگیری از هدر رفت ۶ هزار مترمکعب آب با ذخیره‌سازی در دریاچه بوستان غدیر ابراز امیدواری معاون ترامپ درخصوص به‌نتیجه‌رسیدن مذاکره با ایران سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز عید غدیر (شنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۴) ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی شب عید غدیرخم ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد افزایش سه‌برابری بودجه حمایت از ورزش بانوان در دوره ششم مدیریت شهری مشهد شهردار مشهد مقدس: شهرداری و شورای شهر حامی ورزش بانوان است +فیلم انتصاب سرپرست شهرداری منطقه ۲ مشهد مقدس (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) همدلی زوج‌های جوان مشهدی در پویش اطعام عید غدیر ۱۴۰۴ ۲ یادمان بزرگ شهدا در مشهد هم‌زمان با کنگره ۱۸ هزار شهید استان افتتاح خواهد شد اجرای عملیات تعریض خیابان خیام شمالی در مشهد (۲۱ خردادماه ۱۴۰۴) علت نقص فنی خط یک مترو مشهد چه بود؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) ویدئو | تحول ترافیکی بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد با ساخت ۶ پل جدید تا شاهنامه برگزاری جشنواره گل در باغ گل‌های مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->