آمادگی مشهد برای  اسکان ۸۰۰ هزار زائر امام رضا(ع) در هر شب در ایام پایانی ماه صفر استاندار خراسان رضوی: کارگروه احداث شهرک سلامت در مشهد تشکیل می‌شود مجموعه‌های مردمی در تدارک پذیرایی از زائران دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۴ مشهد + فیلم عکس‌هایی از تمرین ارکستر سمفونیک تهران رونمایی از کتاب «در سایه‌سار خورشید» با موضوع فرهنگ میزبانی توسط شهرداری مشهد پیش‌بینی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در مشهد برای تقویت مسیر‌های عبوری و منتهی به حرم مطهر در روز‌های پایانی صفر خراسان رضوی، قطب صنایع دستی کشور؛ ۲۳ هزار هنرمند و ۷۰۰ فروشگاه فعال ابراز نگرانی معاون استاندار خراسان‌رضوی از شدت آلودگی هوای مشهد تجهیز ۸۰ چراغ راهنمایی در مشهد به برق اضطراری شهردار منطقه ۳ مشهد مطرح کرد: خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران با ۴۰ پاکبان و تجهیزات کامل در دهه آخر ماه صفر استقرار جایگاه‌های ویژه عرضه کالا و نان در مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران در دهه آخر ماه صفر خدمات ویژه اتوبوسرانی مشهد در سه روز پایانی ماه صفر قائم‌مقام ستاد دهه پایانی صفر شهرداری مشهد: مدیریت شهری ۲۴ساعته برای خدمت به زائران تلاش می‌کند | پیش‌بینی ۵۱ مرکز اسکان موقت و اضطراری در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ + فیلم شهرداری منطقه ثامن مشهد آماده میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | آغاز روند افزایش دما از سه‌شنبه خدمت‌رسانی شهرداری مشهدمقدس به زائران اربعین و آماده‌باش کامل برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ مسدودی سه‌روزه جاده قدیم مشهد از ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر| خدمت‌رسانی صلواتی تعدادی از ناوگان در شب شهادت امام رضا(ع) در معابر منتهی به حرم بهره‌برداری از ۵ پارکینگ موقت در هسته مرکزی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ کیفیت هوای کلانشهر مشهد قابل‌قبول شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->