حاجی‌بگلو: جشنواره طعم و رنگ الگویی ملی از نشاط اجتماعی در مشهدالرضا(ع) است جشنواره‌های فصلی زمینه‌ساز شادی و همدلی در مشهد هستند حجت‌الاسلام منصوریان: شهروندان مشهدی از فضاهای شاد شهری استفاده کنند شهردار مشهد مقدس: جشنواره‌های فصلی به نشاط اجتماعی کمک می‌کنند + فیلم برگزاری چهارمین جشنواره «طعم و رنگ پاییز» در مشهد بازگشت بازیکن جنجالی استقلال به ایران کیفیت هوای مشهد در نخستین روز آبان ناسالم اعلام شد قیمت طلای جهانی امروز (یکم آبان ماه ۱۴۰۴) اعلام شد | عقب‌نشینی طلای جهانی به کانال ۴۰۰۰ دلار گزارشی از چالش های رانندگان تاکسی مشهد | پشت فرمان گلایه های خطی های زرد! پیشرفت ۱۴‌ درصدی در ساخت فرهنگ‌سرای «انتظار» با معماری و فناوری جدید جایگاه مشهد مقدس در دیپلماسی همسایگی اجرای فاز نخست پروژه میان‌گذر جنوبی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مشهد آغاز عملیات عمرانی فاز دوم خط ۳ متروی مشهد تا میدان فردوسی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری برای افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به ۳ میلیارد دلار  مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه: خراسان رضوی سهم قابل‌توجهی در افزایش صادرات کشور در یک سال گذشته داشته است + فیلم پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای مشهد برای گروه‌های حساس طی امروز و فردا (۳۰ مهر و یکم آبان ۱۴۰۴) دیپلماسی منطقه‌ای، پلی به سوی توسعه پایدار خراسان | مشهد، میزبان دومین رویداد استانی وزارت امور خارجه «قربانعلی شیرازی» مشاور شهردار مشهد در امور شهرسازی و معماری شد (۲۹ مهر ۱۴۰۴) ولیعهد عربستان با ترامپ دیدار می‌کند
سرخط خبرها

تماس 81 هزار شهروند با 137 در بهار 98

  • کد خبر: ۹۹۴
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال 98 خبر داد.

محمد امین نجیب با اعلام این خبر، افزود: ثبت 204 هزار و 12 پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز 137 در فصل بهار 98 بوده است که از این میان، بعد از تماس 80 هزار و 812 شهروند با این مرکز، 82 هزار و 832 تماس توسط واحد پیگیری و 40 هزار و 346 تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: 91 درصد این تماس ها به موضوع درخواست های شهروندی، 6 درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف اختصاص داشته است.

نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق دو، سه و نه، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بوده‌اند که در حوزه پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده، مناطق 6، ثامن و هشت به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 56 درصد درخواست‌های شهروندان در تماس با 137 از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->