پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از پیرترین و جوان‌ترین داوطلبان نوبت دوم کنکور سراسری تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) نتایج آزمون نهایی پایه دوازدهم چه زمانی اعلام می‌شود؟ واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌های کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تجمع معتادان در پروژه نیمه کاره بوستان در خیابان ۲۲ بهمن مشهد ادارات قم امروز ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند (یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳) سگ نگهبان، صاحب ۳۵ ساله‌ مشهدی‌اش را  کشت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم از چه روزی آغاز می‌شود؟ + جزئیات اعضای بدن ۶۱ بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۲۸۲ فرد نیازمند‌به‌عضو پیوند شد
سرخط خبرها

بی احتیاطی ۱۰۰ میلیون تومانی | ماجرای سرقتی عجیب در مشهد

  • کد خبر: ۹۹۸۳۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
بی احتیاطی ۱۰۰ میلیون تومانی | ماجرای سرقتی عجیب در مشهد
کارشناسان پلیس فتای خراسان رضوی پس از شنیدن اظهارات شاکی متوجه شدند که کیف پول دیجیتال (والت) این فرد که حاوی چهارهزار دلار (۱۰۰ میلیون تومان) رمزارز بوده ناگهان خالی شده است.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ از روزی که گوشی گران قیمتش زمین خورد، دیگر مثل سابق نشد. هر روز مشکل داشت و بیشتر وقت‌ها با پرش آنتن اذیتش می‌کرد. این مشکلات آن قدر ادامه یافت تا اینکه مرد جوان مجبور شد گوشی اش را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرد. او دو روز بعد گوشی اش را تحویل گرفت و دیگر مشکلات سابق را نداشت، اما فردای آن روز متوجه مشکلی شد که آینده اش را تحت الشعاع قرار می‌داد. برای حل این مشکل پس از شکایت اولیه راهی پلیس فتای خراسان رضوی شد.

کارشناسان پلیس فتای خراسان رضوی پس از شنیدن اظهارات شاکی متوجه شدند که کیف پول دیجیتال (والت) این فرد که حاوی چهارهزار دلار (۱۰۰ میلیون تومان) رمزارز بوده ناگهان خالی شده است.
اولین ظن مأموران موضوع برداشت غیرقانونی از سوی آشنایان و رفقای شاکی بود، اما مرد جوان اعلام کرد که به جز خودش هیچ فردی از میزان رمزارزهایش خبر نداشته و به کیف پولش دسترسی نداشته است.

پس از این اظهارات عملیاتی گسترده در فضای سایبر به منظور شناسایی محل انتقال رمزارز‌ها آغاز شد و مأموران به سرنخ‌هایی رسیدند که پای یک مظنون را به پرونده باز می‌کرد. کارشناسان پلیس فتا پس از اینکه متوجه شدند شاکی گوشی اش را برای تعمیر به یک تعمیرگاه برده است، به فرد تعمیرکار مشکوک شدند و او را برای پاره‌ای توضیحات فراخواندند.

هم زمان با حضور این مظنون در پلیس فتای استان، اطلاعاتی به دست مأموران رسید که نشان می‌داد سرقت از سوی این فرد بوده است، هر چند تعمیرکار جوان مدعی بود که اشتباه می‌کنند و او کاری نکرده است، اما با مدارکی که علیه او بود، در نهایت اتهامش را پذیرفت.
این فرد در اعترافاتش اعلام کرد: زمانی که گوشی را برای تعمیر گرفتم، متوجه کیف پول دیجیتال مالک گوشی شدم که هیچ پسوردی نداشت. من که وسوسه شده بودم با این تصور که هیچ کس متوجه نمی‌شود همه رمزارزهایش را جابه جا کردم. من اشتباه کردم و پشیمان هستم.

به گفته رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، متهم بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات برای کسب تکلیف نهایی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جواد جهانشیری ادامه داد: افرادی که به حوزه خرید و فروش یا نگهداری ارز‌های دیجیتال وارد می‌شوند حتما باید دانش این فن را بیاموزند و بدانند هرگونه بی دقتی یا اعتماد بیجا در این باره مساوی با از دست رفتن سرمایه آن هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->