2 کشته در آوار سوپرمارکت

عصر دیروز در منطقه توس مشهد رخ داد

مهدی قرآنی - عصر دیروز در پی تماس تلفنی اهالی منطقه توس 121 با سامانه فوریت های 121آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک واحد صنفی، بلافاصله تیم های امداد و نجات ایستگاه های7، 8، 14، 23، 36، 49 و 50 به همراه 2 دستگاه جرثقیل آتش نشانی به محل اعزام شدند.
با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که سقف یک فروشگاه مواد غذایی به علتی نامعلوم کاملا تخریب شده و فروریخته است. بنا بر شواهد موجود در زمان وقوع این حادثه 2 دختر و یک زن جوان در محل حضور داشته اند که خبری از سرنوشت آن ها در دست نبود.
در این لحظه امدادگران آتش نشانی در عملیاتی نفس گیر اقدام به آواربرداری کرده و پس از چند ساعت جست وجو و کاوش یک زن جوان را که دچار جراحات شدید شده بود از زیر حجم زیادی از خاک زنده بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند.
جست وجوهای آتش نشانان برای پیدا کردن 2 دختر گرفتار شده زیر آوار ادامه داشت تا اینکه مأموران بدن های بی جان ۲ دختر سیزده و هشت ساله را بیرون کشیدند. بنا بر معاینات اولیه عوامل اورژانس متوفیان به دلیل شدت صدمات وارده و حجم زیاد آوار در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد درباره دیگر ابعاد این حادثه مرگ بار گفت: حادثه دیدگان همه اعضای یک خانواده بوده اند و مغازه مورد نظر نیز متعلق به آن ها بوده است. علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان آتش نشانی در محل ادامه دارد.
آتشپاد دوم مسعود ظهوریان ادامه داد: اجساد قربانیان این حادثه با دستور قضایی تحویل عوامل انتظامی و محل حادثه نیز ایمن سازی شد.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->