گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

معرفی نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۰ / انیمیشن لینک گمشده

  • کد خبر: ۱۳۵۲۲
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
معرفی نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۰ / انیمیشن لینک گمشده
کارتون سینمایی پیوند گمشده یا لینک گمشده (Missing Link) یک انیمیشن کمدی، خانوادگی، ماجراجویی و فانتزی محصول مشترک آمریکا و کانادا به کارگردانی و نویسندگی کریس باتلر نویسنده، کارگردان فیلم و طراح اهل بریتانیا است.
 از صداپیشگان این انیمیشن میتوان به هیو جکمن، دیوید والیامز، استیون فرای، مت لوکاس، زک گالیفیناکیس، تیموتی اولفینت، زویی سالدانا، آمریتا آکاریا، اما تامپسون، هامفری کر، آدام گادلی، نیل دیکسن، اییِن راسکین، مسیو ولف و… اشاره کرد.
 
داستان انیمیشن
داستان با معرفی سِر لیونل فراست (هیو جکمن) که یک دانشمند علاقمند به تحقیق درباره‌ی هیولا‌ها و موجودات افسانه‌ای است آغاز می‌شود. فراست در انگلستان ویکتوریایی سال ۱۸۸۶ زندگی می‌کند و با وجود تلاش برای ورود به «انجمن مردان بزرگ»، از سوی هم‌رده‌های خود چندان جدی گرفته نمی‌شود تا اینکه بعد از دریافت نامه‌ای در مورد وجود یک ساسکواچ و شرطی که با رئیس انجمن در مورد اثبات وجود آن می‌بندد، عازم سفری پرماجرا می‌شود. شخصیت سر لیونل فراست با این مقدمه بیش‌از هرچیز یادآور فیلیس فاگ در رمان «دور دنیا در هشتاد روز» است؛ کسی که البته قرار است بعد از قرار گرفتن در عمق سیروسلوک خود کم‌کم به هدفی بالاتر از وابستگی‌های کم‌اهمیت برسد. آشنایی فراست با آقای لینک (زک گالیفیاناکیس) و همراه شدن با آدلینا فورتنایت (زویی سالدانا) هم در ادامه‌ی مسیر رسیدن به این تحول قرار می‌گیرد.
 
لینک به‌عنوان موجودی فراموش‌شده که به‌دنبال جامعه‌ای از هم‌نوعان خود می‌گردد، در قلب تمدن جدید احساس تنهایی می‌کند و با خوش‌قلبی آمیخته با سادگی احساسات خود سعی دارد بزرگ‌ترین امید زندگیش را محقق کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->