داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

لزوم راه اندازی سوپر جام در والیبال!

  • کد خبر: ۱۰۰۵۴۰
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
لزوم راه اندازی سوپر جام در والیبال!
لیگ برتر والیبال اگرچه امسال بازی ها به مراتب با کیفیت تری را به نمایش گذشات اما بازهم تعداد یازی های نزدیک و سنگین کم است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف (یک چهارم پایانی)، چند بازی نزدیک و خوب از جمله دو بازی مس رفسنجان و شهداب یزد و بازی دوم فولاد سیرجان و لبنیات هراز داشت که حسابی به دل‌ها نشست و باعث انبساط خاطر هواداران والیبال در کل کشور شد.
شاید هم چند بازی اینچنینی هم در طول دور گروهی اتفاق افتاده باشد، اما عدم پخش سراسری بازی‌ها از تلویزیون و نبود برنامه‌ای در این خصوص، مانع از دیدن کامل این بازی‌ها از سوی همه علاقمندان به والیبال شده است.
پخش دو دیدار متوالی از دو شبکه تلویزیونی متفاوت، با دو بازی پرهیجان و زیبا علاقمندان به والیبال را به وجد آورد و این اتفاق کلی، بازخورد پربار و پیآمد‌های مثبت، چه برای مجریان برگزاری بازی‌ها (فدراسیون والیبال) و چه برای رسانه ملی به همراه داشت که به ذائقه مخاطبین در یک روز تعطیل و در نبود فوتبال، اهمیت داده و توجه کردند. هر چند خود فدراسیون از طریق آپارات سعی در خلا پوشاندن این مشکل کرده که تا حدودی برطرف کننده نیاز مخاطبان بوده است.
واقعیت اینکه تمامی سرمربیان خارجی سال‌های اخیر تیم ملی و چه دوستان رسانه‌ای ما بار‌ها گوشزد کرده اند که تعداد بازی‌های سنگین و نزدیک در لیگ برتر والیبال ایران در مقایسه با لیگ‌های اروپایی کم است و برای داشتن یک تیم ملی قوی، باید در این زمینه بیشتر اندیشه کرد و راه حلی پیدا کرد، اما متاسفانه کمتر گوشی شنید و به آن عمل کرد!
خوشبختانه با بیرون آمدن لیگ برتر والیبال در دو سه فصل اخیر از حالت دو قطبی و تقسیم بازیکنان در چند تیم، موجب شد تا این نقیصه تا حدودی در مراحل پلی آف برطرف شود. چنین شد که در کنار برخی بازی‌های یکطرفه، شاهد چند بازی داغ و مهیچ باشیم.
با افزایش چنین بازی‌هایی و طراحی مدل هایی، چون سوپر جام یا هر عنوان دیگری با جوائز نقدی خوب و در مدت زمان کوتاه هم می‌تواند از جمله پیشنهاد‌هایی باشد که باعث شود، ملی پوشان ما قبل از ورود به اردو‌های تیم ملی حسابی محک بخورند و آماده‌تر و حتی دیرتر در اختیار مربیان قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->