ایلان ماسک کارمند ایرانی شرکت تسلا را اخراج کرد + علت هک بیش از صد سایت فعال رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری ابابیل+تصاویر هدست اپل ویژن پرو در اتاق کولونوسکوپی به پزشکان در تشخیص سرطان کمک می‌کند سامسونگ از ارزان‌ترین ایرباد خود با نام Galaxy Buds Core رونمایی کرد + مشخصات آیا اینستاگرام رفع فیلتر شده است؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اختلال گسترده در مکان‌یاب اپلیکیشن‌‌های کاربران | آیا GPS در ایران قطع شده است؟ آیا قرار است تلگرام رفع فیلتر شود؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اینترنت بین‌الملل در تمام اپراتور‌ها وصل شد (۴ تیر ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در «محور مالی و اقتصادی» نخستین لیگ خلاقیت کلان‌شهر‌ها رتبه دوم را کسب کرد اطلاعیه جدید نوبیتکس | همه چیز را به حالت عادی برمی گردانیم حملات سایبری ایران در کمین آمریکا و اسرائیل استفاده از واتساپ روی تمام دستگاه‌های مجلس نمایندگان آمریکا ممنوع شد زمان رفع محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل بعد از آتش‌بس میان ایران و رژیم صهیونیستی ویدئو انفجار ورودی زندان اوین، غیرواقعی و ساختۀ هوش مصنوعی است! + عکس دارایی‌های رمزارزی صرافی‌ها به کیف‌پول‌های سرد منتقل شد | امکان برداشت رمزارز وجود ندارد مکالمه نامحدود و رایگان تلفن ثابت تا پایان تیرماه ۱۴۰۴ تفاوت راکتور هسته‌ای و مرکز غنی‌سازی اورانیوم چیست؟ | بمباران کدام‌یک خطرناک‌تر است؟ همه‌چیز درباره بمب‌افکن B‑2، مشخصات آن و مأموریت‌هایش + عکس و جدول فعال استرالیایی حمایت گوگل از صهیونیست‌ها را افشا کرد آیا پلتفرم «رمزینکس» هک شده است؟ توضیحات جدید مدیرعامل «نوبیتکس» درباره حمله هکری اخیر (۳۱ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->