جزئیات جدیدی از گلکسی S۲۵ اج سامسونگ متا مدل‌های هوش مصنوعی‌اش را با کتاب‌های دانلودشده از تورنت آموزش داده است خرید یوسی پابجی موبایل | فروشگاهG4A4 ارزان، سریع و مطمئن واکنش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی به شایعه رفع فیلتر تلگرام و یوتیوب معرفی ۵ مادربرد گیمینگ امسال [⚡از دستش نده!] گوگل، موتور جستجویش را به دستیار هوش مصنوعی تبدیل می‌کند مصرف چند تخم‌مرغ در هفته برای سلامتی مفید است؟ | پژوهشگران پاسخ می‌دهند ویدئو | دیپ سیک چطور ظهور کرد و صنعت هوش مصنوعی را به هم ریخت؟ ویدئو | نظر مخاطبان درباره انیمیشن «پسر دلفینی ۲» کافه شهر | ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر - قسمت سوم | نقد انیمیشن «ژولیت و شاه» و فیلم «ماریا» + نظرات مردمی راهکارهای مرکز شتاب ایده برای مدیریت انرژی | هم نوآوری، هم محرومیت زدایی ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی دیپ‌سیک در استرالیا امضای تفاهم‌نامه توسعه ترانزیت داده بین ایران و عمان شکست هوش مصنوعی دیپ‌سیک در آزمایش‌های ایمنی! رشد نگران‌کننده تعداد موش‌ها در شهر‌های بزرگ به دلیل افزایش گرمای زمین شتاب شوق برانگیز علمی کوشش شرکت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مسیر خودکفایی | رونق تولید با توان دانش بنیان‌ها پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۴ | آیفون ۱۵ در صدر گروه بیتلز با کمک هوش مصنوعی برنده جایزه گرمی شد آیفون ۱۶ ترخیص شد (۱۵ بهمن ۱۴۰۳) برتری‌های هوش مصنوعی Deepseek به ChatGPT | پشتیبانی از لهجه‌ها و اصطلاحات محلی فارسی!
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->