رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد)
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->