انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت نسخه کامپیوتر سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی معرفی شد بازی‌های پرفروش پلی استیشن ۵ در آوریل ۲۰۲۵ + فهرست بیل گیتس: هوش مصنوعی در آینده سلامت و آموزش، نقش محوری خواهد داشت تحقیقات جدید: اجداد تی‌رکس از آسیا به آمریکای شمالی مهاجرت کرده‌اند تصاویر لورفته از کنسول دستی ایکس باکس و مایکروسافت ۹۰ اسکرین‌شات جذاب از تریلر جی تی‌ ای ۶ (GTA VI) منوی تنظیمات ویندوز ۱۱ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود داستان بازی جی تی‌ ای ۶ (GTA) درباره چیست؟ + اسم شخصیت‌ها مایکروسافت از سرفیس پرو ۱۲ اینچی رونمایی کرد + مشخصات و قیمت بیمار دریافت‌کننده ایمپلنت مغزی نورالینک توانست به لطف این فناوری ویدئو بسازد اتحادیه اروپا «تیک‌تاک» را به دلیل فروش اطلاعات کاربران ۶۰۰ میلیون دلار جریمه کرد تاریخچه اسکایپ، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های دنیای ارتباطات دیجیتال اسکایپ امروز تعطیل می‌شود + علت و جزئیات مطالعه جدید: خفاش‌ها از صدای قورباغه‌ها، طعمه‌های خوشمزه را از سمی تشخیص می‌دهند بسته‌های تخفیفی رومینگ همراه اول و ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۴ + روش فعالسازی مشخصات سرفیس پرو جدید با نمایشگر ۱۲ اینچی لو رفت گوگل به زودی به کودکان زیر ۱۳ سال اجازه استفاده از چت‌بات Gemini را می‌دهد کشف انقلابی دانشمندان درباره منشأ طلا: مگنتارها، کارخانه‌های جدید تولید عناصر گرانبها!
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->