چرا تعرفه‌های ترامپ باعث آشوب در بازار سهام شده است؟ آیا قیمت گوشی سال آینده (۱۴۰۴) چندبرابر می‌شود؟ چرا امروزه تعداد هسته‌ پردازنده‌ها دیگر اهمیتی ندارد؟ هزینه هر ساعت پرواز با اولین تاکسی هوایی ایران چقدر است؟ وزیر ارتباطات به نمایندگان درباره رجیستری گوشی و قیمت اینترنت توضیحاتی داد (۲۱ اسفند ۱۴۰۳) اولین صندوق قابل معامله بیت کوین در ایران، تأسیس خواهد شد مایکروسافت در حال کار بر روی تجربه‌ بازی‌های سه‌بعدی برای هوش مصنوعی Copilot است ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر کدام گوشی‌های سامسونگ تا ۶ سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ چنددرصد مردم دنیا بیت‌کوین دارند؟ اگر سه روز از موبایل استفاده نکنیم چه تغییری در فعالیت مغزمان ایجاد می‌شود؟ از پهپاد تا هوش مصنوعی؛ فناوری‌های نوین در خدمت تولید و قاچاق مواد مخدر معترضان به سیاست‌های ایلان ماسک، ایستگاه‌های شارژ تسلا را به آتش کشیدند یافته عجیب محققان: شیر سوسک، چهار برابر مغذی‌تر از شیر گاو است! در بودجه ۱۴۰۴ چقدر برای توسعه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است؟ آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و مشخصات (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) چرا متن مصوبه رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتساپ تاکنون منتشر نشده است؟ رونمایی از قابلیت آزمایشی «حالت هوش مصنوعی» برای موتور جستجو گوگل کشف شواهد وجود وسایل نقلیه در ۲۲ هزار سال پیش تاریخ احتمالی انتشار اندروید ۱۶ مشخص شد ویدئو | فرود تاریخی Blue Ghost روی سطح ماه
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->