نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تیم ملی ب حلقه گمشده بسکتبال و جوانان آماده لیگ

  • کد خبر: ۱۰۱۵۷۵
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
تیم ملی ب حلقه گمشده بسکتبال و جوانان آماده لیگ
باید فکری اساسی به حال جوانانی که این فصل در لیگ برتر بسکتبال درخشیدند، کرد.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، به نظر می رسد تیم ملی ب حلقه گمشده بسکتبال ماست و جوانان آماده لیگ می توانند در این تیم برای کمک به تیم ملی بزرگسالان آماده شوند. در طی این فصل بازیکنان جوان زیادی در لیگ برتر درخشیدند و با حضور آن ها می توان به تغییر نسل تیم ملی امیدوار بود.
از همین رو دز این گطارش مروری کوتاه داریم به عملکرد تعدادی از این بازیکنان جوان در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ که درخشان ظاهرشدند.

علی شهریاری:
شهریاری استعدادی که در جام جهانی جوانان و فصل قبل لیگ برتر در کاله درخشید و امسال در مهرام حضور دارد. شهریاری با سرعت عالی و دقت شوت زنی بالا در نفوذ‌ها هم بی نظیر است، او یکی از آماده‌ترین پوینت گارد‌های حال حاضر ایران است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

پوریا خلیفه سلطان:
پوریا بازیکنی جوان که ۲۲ سال سن دارد و فصل قبل همراه با سپاهان قهرمان لیگ یک شد و در حال حاضر فصلی درخشان را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، پوریا بازیکنی ریز نقش است که نفوذ‌های زیادی دارد و در پنالتی زدن عالی است، یکی از مهارت‌های خلیفه سلطان شوت‌های فلوتر اوست.

امیرحسین مجیری:
امیرحسین یک بازیکن عالی با توانایی بدنی بسیار بالا است، امیرحسین مجیری در تمامی مسابقات بدون ترس و باشجاعت بازی می‌کند، مجیری در شوت‌های سه امتیازی و ریباند‌های دفاع و حمله توانمند است.

جلال آقامیری:
آقامیری یک بازیکن توانا در بازی پست اپ و زیر حلقه است، جلال آقا میری در اردو اخیر تیم ملی دعوت شد و صددرصد می‌تواند یکی از آینده سازان تیم ملی باشد، جلال آقا میری یک بازیکن پوزیشن چهار و پنج است که توانایی شوت زنی هم دارد، جلال نسبت به قد بلندش دارای تکنیک فردی و مهارت فردی خوبی است.

معین خرسندی:
معین خرسندی بازیکن جوان اصفهانی است که در این فصل جسور ظاهر شده، خرسندی یک بازیکن پیرامون بلند قد است که در شوت زنی و ریباند مهارت خوبی دارد.

محمد حسین احمدی:
شماره صفر ذوبی‌ها در کنار ستارگان این تیم به یک مهره کلیدی تبدیل شده است و بااعتماد به نفس خوب در حال درخشیدن است، محمد حسین در شوت زنی، توپ ربایی و ضدحملات ماهر است.

امیرحسین یازرلو:
امیرحسین در اردوی اخیر تیم ملی در لیست ۲۵ نفره حضور داشت، یازرلو در پوزیشن شوتینگ گارد بازی می‌کند و در شوت زنی مهارت بالایی دارد، امیرحسین توانایی بازی در پوینت گارد را هم دارد.

امیرحسین رضایی فر:
امیرحسین رضایی فر یک بازیکن توانمند در بلاک شات، ریباند و اسلم دانک است، او پرش فوق العاده دارد و می‌تواند آینده تیم ملی را بیمه کند.

حسین مکاریان:
مکاریان در این فصل همراه پدافند هوایی درخشان ظاهر شد، حسین مکاریان توانایی بدنی بالایی دارد و مهارت فردی خوبی برای بازی در پوزیشن‌های پیرامونی، او در اردوی اخیر تیم ملی برای پنجره دوم انتخابی جام جهانی حضور داشت.

نصرت یازرلو:
نصرت یازرلو برادر امیر حسین است یازرلوست، او هم در پوزیشن ۲ و ۳ بازی می‌کند و باتوجه به سرعت بالایی که دارد می‌تواند به ترانزیشن تیمش کمک خوبی کند، نصرت یازرلو در نفوذ‌ها و شوت زنی یک بازیکن ماهر است.

پارسافلاح:
پارسا فلاح یک بازیکن توانمند است که در لیگ ایران و جام جهانی جوانان در پوزیشن ۵ بازی کرد، اما پارسا توانایی بازی در پوزیشن‌های ۴ و ۳ را هم دارد، او هم اکنون در آمریکا حضور دارد و باتوجه به پیشرفت خوبی که داشته است می‌تواند در آینده‌ای نزدیک در تیم ملی بزرگسالان بدرخشد.

پیترگریگوریان:
پیتر سال قبل در کاله سال درخشانی داشت و در این فصل همراه مهرام تهران است، پیتر در شوت‌های ۳ امتیازی عالی است و یک بازیکن سرعتی است که به ضدحملات برای امتیازگیری نیز کمک می‌کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->