اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استفاده از سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه

  • کد خبر: ۹۸۲۰۰
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
استفاده از سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه
سنگ‌های طبیعی به خاطر داشتن ویژگی‌هایی، از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی به یکی از پر کاربردترین سنگ‌ها در صنعت ساختمان تبدیل شده‌اند.

گزارش آگهی

اگر شما هم به دنبال بازسازی منزل خود هستید، بهتر است با شروع تغییر و تحول در آشپزخانه، اقدام به بازسازی کنید. زیرا آشپزخانه در هر خانه‌ای حکم معبد آن است و زنان خانه‌دار وقت بسیار زیادی برای پخت و پز در آن صرف می‌کنند. پس باید آشپزخانه از اهمیت بالایی در طراحی و بازسازی برخوردار باشد.

امروزه آشپزخانه‌های مدرن به صورت جزیره یا اپن ساخته می‌شوند. همین امر موجب در معرض دید قرار گرفتن کل آشپزخانه می‌گردد. پس طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار با اهمیت است.

 

اهمیت سنگ‌های طبیعی در صنعت ساختمان

سنگ‌های طبیعی به خاطر داشتن ویژگی‌هایی، از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی به یکی از پر کاربردترین سنگ‌ها در صنعت ساختمان تبدیل شده‌اند. انواع مختلف سنگ مرمریت مانند سنگ مرمریت دیپلمات پردیس هم از آن دسته سنگ‌های طبیعی هستند، که در آشپزخانه‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند.

قطعاً استفاده از این سنگ‌ها، نوعی ظرافت و بافت جذاب را ایجاد خواهد کرد. این سنگ‌های منحصر به فرد را می‌توان به راحتی در انواع انبار سنگ طبیعی سطح کشور به ویژه سنگبری آتاسنگ محمودآباد اصفهان یافت. با ما همراه باشید تا استفاده از سنگ‌های طبیعی را در دکوراسیون آشپزخانه مورد بررسی قرار دهیم.

استفاده از سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه

استفاده از سنگ طبیعی بر روی کابینت

برای اینکه بهترین نوع سنگ را برای آشپزخانه‌تان انتخاب کنید، باید بدانید که سنگ‌های طبیعی از تنوع بالایی در جنس و رنگ برخوردار هستند. قطعاً با مراجعه به بازار سنگ، از نزدیک شاهد این تنوع خواهید بود. از جمله سنگ‌هایی که برای صفحه کابینت‌ها استفاده می‌شوند، سنگ گرانیت و سنگ مرمریت اسپایدر می‌باشند. سنگ مرمریت یکی از سنگ‌های آهکی است که توانایی صیقل پذیری بسیار بالایی دارد.

وزن این نوع سنگ نسبت به سنگ‌های گرانیت بسیار سبک‌تر است. اما مقاومت کمتری نسبت به دیگر سنگ‌ها دارد. سنگ گرانیت هم که به آن سنگ خارا می‌گویند، از بافت دانه دانه تشکیل شده که این بافت‌ها به صورت ریز و درشت در سنگ نمایان می‌باشند.

این نوع سنگ یکی از محکم‌ترین نوع سنگ است، که از مقاومت بالایی در برابر خط، خش و سایش برخوردار می‌باشد.

کفپوش آشپزخانه با سنگ‌های لوکس طبیعی

اگر تمایل دارید که فضای لذت بخش و خوشایندی را در آشپزخانه‌تان ایجاد کنید، بهتر است در کف پوش آن از سنگ‌های طبیعی به کار ببرید. سنگ‌های لوکس همانند سنگ گرانیت، تخته سنگ و تراورتن از جمله محصولات مقاوم و با دوام هستند.

این سنگ‌ها برای ساخت کفپوش آشپزخانه مورد استقبال قرار می‌گیرند. زیرا کاشی‌های سنگی یا همان سنگ‌های طبیعی در برابر استفاده زیاد و رفت و آمد بالا از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهند. حتی برای مدت طولانی ماندگاری بالایی دارند.

استفاده از سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه

استفاده از سنگ‌های طبیعی در اپن آشپزخانه

یکی دیگر از المان‌های مهمی که در طراحی آشپزخانه بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد، اپن آشپزخانه است. با توجه به جلوه‌ای که این قسمت به آشپزخانه می‌دهد، انتخاب نوع سنگ آن کمی چالش برانگیز می‌شود.

مدل‌های مختلفی از سنگ اپن در بازار سنگ موجود است، که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و جلوه‌ی ظاهری خاصی به آن می‌بخشد.

اما یکی از این سنگ‌هایی که در تمام دوره‌ها به عنوان سنگ اپن لوکس مورد استفاده بوده، سنگ مرمریت اسپایدر است. این نوع سنگ دارای یک سری مزایا می‌باشد که در ادامه بررسی آن می‌پردازیم.

مزیت‌های سنگ مرمریت اسپایدر برای سنگ کابینت آشپزخانه

این نوع سنگ علاوه بر اینکه از دوام بالایی برخوردار بوده، در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم می‌باشد. چون اپن یا جزیره در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، پس باید از سنگ مرغوب و محکمی هم برای ساخت آن به کار برده شود.

به جز مزایایی که ذکر کردیم، رگه‌های خاص موجود در این سنگ باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر آن شده است. با استفاده از این سنگ، بهای ساختمان شما چندین برابر خواهد شد. برای نصب این نوع سنگ حتماً از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. زیرا در صورت بی‌ توجهی در نصب هزینه بالایی به شما تحمیل خواهد شد.

استفاده از سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه

طراحی دیوار آشپزخانه با سنگ طبیعی

استفاده از بافت‌های طبیعی در محیط آشپزخانه موجب ایجاد فضایی آرام بخش می‌شود. سنگ‌های طبیعی یکی از همین بافت‌های طبیعی می‌باشند. سنگ‌هایی مانند تخته سنگ یا ماسه سنگ در دیوارها به عنوان یک روکش استفاده می‌گردند.

ترکیب هر دوی آنها جذابیت بی نظیری به دیوارهای آشپزخانه شما می‌بخشند. در کنار هم قرار گرفتن بافت‌های طبیعی دیگر مانند سنگ و چوب، محیطی آرام و دل انگیزی را برای شما فراهم خواهد کرد.

برای طراحی دیواری که بین کابینت‌ها قرار گرفته، می‌توانید از سنگ مرمریت استفاده کنید. زیرا این سنگ یکی از جذاب‌ترین نوع سنگ در نمای داخلی ساختمان به حساب می‌آید.

استفاده از سنگ گرانیت در میز ناهارخوری آشپزخانه

در حال حاضر بسیاری از افراد از میز ناهارخوری در آشپزخانه خود بهره می‌برند. اما اگر می‌خواهید یک میز شیک داشته باشید، به شما میز آشپزخانه با سنگ گرانیت را پیشنهاد می‌دهیم.

شاید این نوع سنگ وزن سنگینی داشته باشد و کمی جا به جایی را برایتان سخت کند، اما سنگ‌ لوکس به حساب می‌آید . استفاده از آن ایده‌ی جالبی برای شیک پسندان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->