نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

قهرمانی امسال خیلی سخت است

  • کد خبر: ۱۰۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
قهرمانی امسال خیلی سخت است
چشمی: حتی یک مشکل کوچک در استقلال وجود ندارد
روزبه چشمی بازیکنی است که خیلی کم در فضای رسانه‌ای آفتابی می‌شود و شاید به همین دلیل است که در طول پنج‌سالی که در استقلال بازی می‌کند، همیشه حاشیه‌هایی در مورد او وجود داشته است؛ از شایعاتی که درمورد تمدید قراردادش وجود داشت تا شایعاتی که درمورد اختلافش با مدیران باشگاه مطرح شد که البته هرگز هیچ‌یک از طرفین آن را تأیید نکردند.

تو خودت خیلی تلاش کردی که به یک تیم اروپایی منتقل شوی و بحث پیوستنت به تیم‌های اسپانیایی و انگلیسی مطرح شد. چطور شد درنهایت این انتقال عملی نشد؟
اول بگویم قصد داشتم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم و اگر چنین قصدی نداشتم، نفر اول قراردادم را تمدید می‌کردم. فکر کردم زمان خوبی است برای به‌اروپارفتن و پیشنهاد از اسپانیا خیلی جدی بود. بحث بستن قرارداد بود، ولی مشکل من گرفتن ویزا بود و این مسئله زمان‌بر بود. من زمان را از دست داده بودم و، چون لیگ این کشور شروع شده بود، امسال قسمت نشد و من بلافاصله قراردادم را با استقلال تمدید کردم. من اصلا به فکر رفتن به کشور‌هایی مثل ترکیه یا حوزه خلیج فارس نبودم.

از ماندن در استقلال پشیمان نیستی؟
نه، اصلا. نارضایتی وجود ندارد و رضایت کامل دارم. نارضایتی در کار نیست. استقلال باشگاه بزرگی است و ما باید برای آن زحمت بکشیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و تا اینجا که اوضاع خوب بوده است.

پارسال استقلال چندبار به صدر جدول نزدیک شد. خیلی‌ها می‌گویند دلیل نرسیدن به صدر جدول، اختلاف‌هایی بود که در درون تیم وجود داشت. چقدر این موضوع را قبول داری؟
اختلاف در همه تیم‌هاست و من فکر نمی‌کنم اختلاف‌هایی که شما می‌گویید، باعث نتیجه‌نگرفتن استقلال شده باشد. اختلاف‌هایی جزئی وجود داشت که یکی‌دوروزه حل می‌شد؛ اما فکر می‌کنم مشکلی که استقلال را در سه‌چهار سال اخیر اذیت کرده، بحث تغییرات است. همه تیم‌ها اول فصل امتیاز می‌گرفتند و ما در هفته ششم‌هفتم که بردهایمان را شروع می‌کردیم، همه تیم‌های صدرجدولی امتیاز‌های لازم را جمع کرده بودند. برای همین ما در نیم‌فصل دوم ۷۰ درصد بازی‌ها را می‌بریم؛ ولی باز برای قهرمانی امتیاز کم می‌آوریم. در اول همین فصل هم این اتفاق تکرار شد، ما یکسری بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم مثل خیلی از تیم‌ها در ابتدای فصل با نتایج ۱ بر ۰ برنده شویم. ۲ بازی در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و ۳ امتیاز را از دست دادیم. همین امتیازهاست که ما را عقب می‌اندازد.
استقلال بعد از ۱۳۰۰ روز بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است؛ موضوعی که هواداران این تیم را خیلی خوش‌حال کرده است.
فکر نمی‌کنم این اتفاق زیاد مهم باشد و ما کار‌های مهم‌تری داریم که تا پایان لیگ انجام دهیم. قهرمانی در لیگ، جام حذفی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فکر می‌کنم خیلی مهم‌تر از این اتفاق هستند.

چقدر برای استقلال شانس قهرمانی می‌بینی؟
هفته یازدهم است و خیلی زود است دراین‌باره صحبت کنیم؛ ولی با مجموعه‌ای که داریم، خیلی امیدواریم امسال قهرمان شویم، ولی خیلی سخت است؛ چون فعلا هفته یازدهم است. ما امتیاز‌های اول فصل را از دست داده‌ایم و باید در بازی‌های سخت، این امتیاز‌ها را جبران کنیم. شک نکنید تمام هدف مجموعه قهرمانی است و امیدوارم به این هدف برسیم؛ ولی واقعا کار سخت است.‌

می‌گویند استراماچونی خیلی جدی و عصبی است. این موضوع را تأیید می‌کنی؟
اصلا عصبانی نیست. در کار خیلی جدی است، ولی رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد. همه او را دوست دارند؛ چون می‌دانند چقدر برای بازیکنان بیرون و داخل زمین زحمت می‌کشد و از آن‌ها حمایت می‌کند. این جزو حرفه‌ای‌گری‌های یک مربی است که در کنار جدیت، رابطه خوبی نیز با بازیکنان داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->