پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه بازی کرواسی و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و ویدئو خلاصه بازی| تساوی لحظه آخری! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک نکونام – استقلال؛ در پایان راه؟ تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند بیرانواند در لیست خرید استقلال نیست خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است پخش زنده بازی ایران و آمریکا در لیگ جهانی والیبال (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مذاکرات استقلال با بازیکنان بوسنیایی آخرین اخبار از اردوهای آماده‌سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان شد پاداش‌های لیگ نخبگان اعلام شد
سرخط خبرها

پورعلی گنجی برای جام جهانی آماده می‌شود+عکس

  • کد خبر: ۱۰۳۱۵۷
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
پورعلی گنجی برای جام جهانی آماده می‌شود+عکس
مرتضی پورعلی گنجی در تمرینات تیم ملی حضوری فعال دارد و در تلاش است خودش را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده کند. به احتمال زیاد پورعلی فصل بعد برای پرسپولیس بازی خواهد کرد...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور مرتضی پورعلی گنجی در تمرینات تیم ملی نشان می‌دهد که این بازیکن به طور قطع در جام جهانی فوتبال در لیست نهایی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

پورعلی گنجی بعد از مصدومیت از ناحیه رباط پا در ترکیب تیم باشگاهی‌اش در چین زمان قابل توجهی را دور از میادین فوتبال سپری کرده اما این مدافع به دلیل تجاربی که دارد مورد توجه کادر فنی تیم ملی است و از همین ایام به طور جدی تمرینات خود را با تیم ملی پیگیری می‌کند.

البته احتمال تداوم حضور اسکوچیچ در تیم ملی بسیار اندک است و به احتمال زیاد یک مربی ایرانی جای اسکوچیچ را خواهد گرفت اما در هرحال پورعلی گنجی جزو بازیکنانی محسوب خواهد شد که تحت هر شرایطی با تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت.

با حضور او در ترکیب تیم ملی یکی از مدافعان کنونی از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد که به نظر می‌رسد عارف غلامی بازیکنی باشد که از ترکیب تیم ملی کنار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->