ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان رضوی تنها ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد
سرخط خبرها

تقویم ۱۴۰۱ و بهترین تعطیلات برای سفر

  • کد خبر: ۱۰۳۶۶۹
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
تقویم ۱۴۰۱ و بهترین تعطیلات برای سفر
در دنیای امروز ما که همه چیز روی حساب و کتاب است و برنامه ریزی نقش مهمی دارد، کمتر کسی است که از تقویم استفاده نکند و اهمیّتی به گذر روزها ندهد.

گزارش آگهی

در دنیای امروز ما که همه چیز روی حساب و کتاب است و برنامه ریزی نقش مهمی دارد، کمتر کسی است که از تقویم استفاده نکند و اهمیّتی به گذر روزها ندهد. همه ما معمولا روز به روز با تقویم جلو می‌رویم و برنامه‌هایمان را بر اساس آن تنظیم می‌کنیم. بنابراین طبیعی است که با سررسیدن سال 1401 بخواهید نگاهی به تقویم 1401 بیندازید و ببینید روزها و ماه‌ها از چه قرار هستند.

هر کس با توجه به نوع فعالیت و کارهایش، دنبال اطلاعات خاصی در تقویم 1401 می‌گردد. ضمن اینکه امسال با شروع قرن جدید ممکن است خیلی‌ها تصمیم بگیرند تغییرات شگرفی در زندگی‌شان ایجاد کنند و به معنای واقعی امسالشان را متفاوت کنند. بنابراین در این متن به بررسی تقویم 1401 می‌پردازیم تا ببینیم چه ویژگی‌ها و اطلاعات جالبی برایمان دارد؟

تقویم ۱۴۰۱ و بهترین تعطیلات برای سفر

تعطیلات تقویم 1401

اگر کارمند یا محصل باشید ممکن است اولین چیزی که در تقویم 1401 دنبالش می‌گردید، تعطیلات سال 1401 باشد. همیشه دنبال تعطیلات بودن به معنای استراحت کردن نیست؛ بعضی‌ها دنبال تعطیلات برای سفر چند روزه‌اند یا حتّی شاید بخواهند برنامه‌های عقب افتاده را برای روزهای تعطیل برنامه‌ریزی کنند. به نوعی می‌توان گفت، تعطیلات تقویم می‌تواند فرصتی برای آنهایی باشد که هر روز سر کار یا مدرسه و دانشگاه می‌روند تا به کارهای مورد نظرشان بپردازند، پس نمی‌شود از آن چشم پوشید.

با توجه به تقویم 1401، تقویم امسال خبرهای خوبی برای کارمندان و محصلان دارد زیرا به صورت میانگین هر ماه دو روز تعطیلی در انتظارتان خواهد بود. گاهی تعطیلاتش پشت سر هم هستند و گاهی هم طی 30 روز ماه پراکنده شده‌اند. فقط از فصل پاییز، آبان و آذر را بدون تعطیلی باید پشت سر بگذارید و روی جمعه‌هایش برنامه‌ریزی کنید.

پس با توجه به تعداد تعطیلی‌ها و توازن تقریبا برابرش در ماه‌های سال 1401، می‌توانید برای قرن جدیدتان یک برنامه حسابی و منظم بریزید تا استفاده بهتری از آن ببرید.

تقویم 1401 برای اهالی سفر

اگر اهل سفر هستید و تقویم 1401 را برای برنامه‌ریزی سفرهای امسالتان ورق می‌زنید، احتمالا خبر دارید که بهار و پاییز بهترین فصل‌های سفر در بیشتر مقاصد است. تقویم 1401 خوشبختانه هم در بهار و هم در پاییز برایتان فرصت سفر دارد. البته در پاییز فقط مهرماه را فرصت دارید که با توجه به تعطیلی‌هایش برنامه سفر بچینید و در آبان و آذر خبری از تعطیلی نیست.

البته آنهایی که با پیچ و خم‌های سفر آشنا هستند خوب می‌دانند که از هر فرصتی استفاده کنند و در ماه‌های گرم و سرد سال هم مقاصدی مناسب پیدا کنند. بنابراین از تعطیلات این دو فصل سال هم نباید غافل شد چون زیبایی‌های خودش را دارد.

تقویم سفر

تقویم سفر

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که معمولا همه افراد برای تعطیلات برنامه‌ریزی می‌کنند و مثل شما تقویم 1401 را ورق می‌زنند تا تاریخ سفرهایشان را در تعطیلات بچینند؛ مخصوصا تعطیلات چند روزه در فصل‌های متعادل. پس اگر از جمعیت زیاد و شلوغی فراری هستید، بهترین زمان سفر برای شما می‌تواند دقیقا روزهای بعد از تعطیلات باشد. ضمن اینکه معمولا در این مواقع، تورها و سفرها ممکن است تخفیف بخورند و با قیمت مناسب‌تری بتوانید آنها را تهیه کنید. پس استفاده دیگری که از تعطیلات تقویم 1401 می‌توانید بکنید این هم هست که برای روزهای بعد از تعطیلات پرطرفدارش برنامه سفر بچینید.

سخن پایانی

 همین الان که ذهنتان درگیر تقویم 1401 است، یک تقویم موثق و زیبا برای امسالتان دانلود کنید و برای روزهای تعطیل و غیرتعطیلش برنامه‌ریزی کنید. اگر اهل سفر در روزهای تعطیل باشید که لازم است پیش از رسیدن تعطیلات رزروها و برنامه‌ریزی‌هایتان را انجام دهید تا با تابلوهای تکمیل ظرفیت مواجه نشوید. اگر هم در روزهای خلوت سال می‌خواهید سفر کنید، باز هم برنامه‌ریزی و هدفگذاری از قبل لازم است.

بدون شک اگر قبل از رسیدن تعطیلات بدانیم طور می‌خواهیم آن را بگذرانیم و چه برنامه‌ای برایش داریم، استفاده بهتری از آن خواهیم کرد پس با اهداف امسالتان برای تعطیلات پیش رو برنامه‌ریزی کنید تا آخر سال هدف‌هایی که برای 1401 گذاشته بودید، تیک بخورند.

 

منابع:

 https://lastsecond.ir/blog/10237-lastsecond-calendar-1401

https://calendar.ut.ac.ir/Fa/News/Data/Doc/Calendar%201401-Full.pdf

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->