نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

لیست بازیکنان جدید استقلال صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۰۳۷۳۵
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
لیست بازیکنان جدید استقلال صحت دارد؟
در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره لیست بازیکنان جدید استقلال به گوش می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال برای تکمیل فصل رویایی خود فقط چند هفته فاصله دارد تا بتواند بعد از سال‌ها قهرمان لیگ برتر شود. البته روند خوب آبی‌ها تا اینجای لیگ حفظ شده و آن‌ها تنها تیم بدون باخت لیگ برتر به حساب می‌آیند که قطعا رکورد فوق‌العاده‌ای برای شاگردان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید.

با این همه در روز‌های اخیر صحبت از دادن لیست بازیکنان مدنظر استقلال به مدیریت باشگاه به گوش می‌رسد که البته طبق شنیده‌ها چنین خبری در حال حاضر صحت ندارد چرا که مجیدی همه تمرکز خود را روی هفته‌های باقیمانده گذاشته و نمی‌خواهد تمرکز خود را از دست بدهد.

سرمربی استقلال تا این لحظه هیچ لیستی برای جذب بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده آماده نکرده و بنای این کار را هم ندارد. البته دستیاران او به دنبال تهیه لیست برای بازیکنان فصل آینده هستند، اما مجیدی وارد این موضوع نشده و برخلاف اخباری که در یکی دو روز اخیر شنیده می‌شد لیستی آماده نکرده است.

البته فرهاد مجیدی قطعا در پایان فصل لیست ورودی و خروجی بازیکنانش را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کند، اما در حال حاضر و برای به هم نخوردن تمرکز بازیکنان و خودش، به این موضوع ورود نکرده است. او بهتر از هر کسی می‌داند که در صورت رخ دادن چنین موضوعی، این مساله در تیمش جنجال به راه خواهند انداخت و برای دوری از هر گونه حاشیه فعلا به این موضوع ورود نخواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->