تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت نقص فنی پرواز کیش-تهران مشخص شد

  • کد خبر: ۱۰۴۷۷۹
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
  • ۱
علت نقص فنی پرواز کیش-تهران مشخص شد
مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد علت نقص فنی پرواز شب گذشته هواپیمایی آتا در مسیر کیش به تهران گزارش داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلبان پرواز ۵۷۱۳ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر پروازی کیش به تهران با ۱۵۹ مسافر از کیش به تهران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته به علت آنکه موتور هواپیما در قسمت سوخت رسانی دچار مشکل می‌شود، اقدام به فرود اضطراری می‌کند.

به گفته مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری خلبان بنا به دستور العمل اقدام به خاموش کردن موتور هواپیما می‌کند و ضمن اعلام فرود اضطراری در نزدیک‌ترین فرودگاه مقصد که استان اصفهان بود، فرود می‌آید و هیچ آسیبی به هیچ یک از مسافران این پرواز وارد نمی‌شود، از سوی دیگر تمامی نهاد‌ها آمادگی کامل برای امداد رسانی داشتند.

شرکت آتا بلافاصله پرواز جایگزین به استان اصفهان اعزام کرده و در ساعت ۳ بامداد شب گذشته مسافران کیش به تهران به مقصد رسیدند، هم اکنون هواپیما رفع عیب شده و آماده برای فعالیت پروازی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده بود که هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا از مبدا کیش به مقصد تهران به دنبال اعلام وضعیت اضطراری و به دلیل از دست دادن یکی از موتور‌ها در فرودگاه اصفهان فرود آمد. تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر اعلام شده است.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
وقتی هواپیما سقوط می کنه مقصر خلبان اعلام میشه الان که خلبان با مهارت و تخصص بالا هواپیما رو به سلامت نشونده چرا اسمی ازش برده نمیشه چرا از خلبان تقدیر نمیشه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->