نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

تغییرات قطعی خط دفاع استقلال مقابل سپاهان

  • کد خبر: ۱۰۵۱۰۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
تغییرات قطعی خط دفاع استقلال مقابل سپاهان
غیبت داسیلوا در بازی آتی استقلال مقابل سپاهان تغییراتی اجباری را درخط دفاع این تیم ایجاد خواهد کرد. این تحولات درحالی رخ می‌دهد که عارف غلامی همچنان نتوانسته به بازیکن مطمئنی دراین پست تبدیل شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حال و هوای استقلال بعد از شکست در جام حذفی هیچ تعریفی نداشته، اما یک پیروزی بزرگ مقابل سپاهان می‌تواند طراوت تازه‌ای به فضای استقلال ببخشد. استقلال، اما در شرایطی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که در خط دفاع قطعاً با تغییراتی روبه‌رو خواهد شد. داسیلوا در این بازی به‌دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با پیکان نمی‌تواند مقابل سپاهان قرار بگیرد. غیبت این بازیکن سبب می‌شود فرهاد مجیدی از محمد دانشگر در قلب دفاع استفاده کند. اما مسأله استقلال فقط غیبت داسیلوا نیست.

عارف غلامی دیگر مدافع استقلال که به‌دلیل جدایی آغاسی، مرادمند و یزدانی فرصت بازی یافته تا به امروز نتوانسته نمایش اطمینان بخشی داشته باشد. غلامی در بازی با نساجی خالق یک خطای آشکار روی اسلامی بود که از چشم داور دور ماند وگرنه ممکن بود با اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی پیش از پایان بازی در وقت قانونی، استقلال بازنده میدان را ترک کند.
غلامی به طور کلی در جا‌گیری اشکالات عدیده‌ای دارد و علاوه بر آن از سرعت بسیارکمی برخوردار است و روی فرار‌های بازیکنان حریف جا می‌ماند. در ترکیب سپاهان نیز به وفور از این دست بازیکنان یافت می‌شود و اگر غلامی در آن میدان نیز مسئولیت‌پذیری اندکی داشته باشد، استقلال با بحران مواجه خواهد شد.
با این حال، اما مجیدی چاره‌ای جز میدان دادن به این بازیکن ندارد و شاید تنها راه حل برای کاستن از اشتباهات انجام تمرینات در روز‌های آتی به جهت افزایش هماهنگی باشد. البته راه دیگری هم پیش روی سرمربی استقلال قرار دارد تا معمای خط دفاع خود را در بازی با سپاهان حل کند.
مجیدی می‌تواند از روزبه چشمی هم استفاده کند. هر چند که سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد بیشتر از این بازیکن در خط میانی بازی بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->