تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت ساله شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۵۴۳۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد.

آل ابراهیم | شهرآرانیوز؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد، اظهار کرد: برخی خانواده‌ها به درآمد فرزندشان برای ادامه زندگی نیاز دارند؛ بنابراین با مدیریت علمی ریاست جمهور توافق شد که کار و تحصیل در کنار هم باشد و استارت آپ‌های دانش آموزی شکل بگیرد که برایشان درآمدزا باشد.

علی آقامحمدی در جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار مشهد که به بررسی مشکلات و نیاز‌های محلات کم برخوردار پرداخته شد، افزود: امیدواریم همان طور که می‌گویند تبریز شهری بدون متکدی است، در آینده نزدیک نیز گفته شود که مشهد شهری است که در آن نیازمند وجود ندارد. امکانات کشور به ما این اجازه را می‌دهد که مشکلات را حل کنیم، اما نیازمند نظم هستیم.

لزوم هماهنگی نهاد‌ها برای رفع ۷ نیاز اساسی جامعه

وی با بیان اینکه هماهنگی نهاد‌ها برای برطرف کردن نیاز‌های اساسی جامعه لازم است، بیان کرد: تغذیه و پوشاک، آموزش و تحصیلات، مسکن، اشتغال، بهداشت و سلامت، ورزش و تفریحات و در آخر علوم فرهنگی و مذهبی هفت مسئله‌ای است که باید آن‌ها را در محلاتی که کم برخوردارتر هستند، تحقق ببخشیم.

آقامحمدی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه با بیمه سلامت، باید همه افراد در ۲۲۰۰ محله کم برخوردار سراسر کشور تا پایان خرداد بیمه شوند، اضافه کرد: مسئله دیگر درباره کسانی است که بیمه سلامت دارند، اما بعضی خدمات زیر پوشش بیمه نیست. برای تأمین نسخه بیماری‌های پرهزینه، هلال احمر و بیمه سلامت وارد کار شده اند.

علیرضا رمزی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی، نیز در این نشست بیان کرد: در محله شهرک شهیدرجایی ۱۰ هزارو ۵۱۲ بیمه شده زیرپوشش هشت پزشک خانواده هستند و در منطقه سیدی ۶ هزارو ۳۷۱ بیمه شده زیرپوشش چهار پزشک خانواده قرار دارند.

مشکلی برای اجرا نداریم

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، نیز در این نشست با اشاره به اینکه در استان مشکلی در حوزه اجرای طرح و برنامه‌ها نداریم، گفت: موضوع مهم، حمایت و هدایت‌های کلان است که از مسئولان کشوری توقع داریم. بقیه اقدامات را از لحاظ پیاده سازی و هماهنگ سازی دستگاه‌ها انجام می‌دهیم. امیدواریم کار سرعت، گستره و عمق بیشتری در همه بخش‌ها پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->