کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

واکنش رسانه های غربی به راهپیمایی روز قدس در ایران

  • کد خبر: ۱۰۶۷۲۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
واکنش رسانه های غربی به راهپیمایی روز قدس در ایران
رسانه های غربی با اشاره به این موضوع که شیوع کرونا هم، استمرار حمایت ایرانی ها از مردم مظلوم فلسطین را متوقف نکرده، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های غربی با اشاره به این موضوع که شیوع کرونا هم، استمرار حمایت ایرانی‌ها از مردم مظلوم فلسطین را متوقف نکرده، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال خبر دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی تحت عنوان «ایران روز قدس را بعد از ۲ سال تعلیق به خاطر کرونا برگزار کرد»، نوشت: در تظاهرات امسال روز قدس، هزاران ایرانی در تهران و دیگر شهر‌ها به خیابان آمدند تا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

در گزارش آسوشیتدپرس آمده است: این اولین راهپیمایی مردمی در ایران به نفع مردم فلسطین، بعد از شیوع بیماری کرونا بود.

درباره استمرار برگزاری روز قدس در ایران نیز، این خبرگزاری غربی نوشت: از زمان وقوع انقلاب اسلامی در ایران در سال ۱۳۵۷ به رهبری آیت الله روح الله خمینی تاکنون، مردم ایران آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام و در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

آسوشیتدپرس درباره شعار‌های مردم نیز نوشت: مردم در این راهپیمایی شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سردادند که شعار سنتی ایرانی‌ها در راهپیمایی هاست.

این خبرگزاری غربی همچنین، آتش زدن پرچم آمریکا، انگلیس و اسرائیل در راهپیمایی امسال روز قدس را برجسته کرد.

آسوشیتدپرس نوشت: تل آویو، ایران را دشمن شماره یک خود در منطقه می‌داند، زیرا جمهوری اسلامی، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و از حماس، حزب الله لبنان و دیگر دشمنان آن حمایت می‌کند.

این خبرگزاری غربی همچنین اظهارات سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در راهپیمایی مشهد را برجسته کرد و نوشت: این مقام نظامی ایران بر حمایت از همه گروه‌هایی که بخواهند با اسرائیل بجنگند، تاکید کرد.

آسوشیتدپرس، حضور پرشمار مقامات ارشد کشور از جمله آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و سردار محمد سلامی فرمانده سپاه را نیز برجسته کرد.

اظهارات سردار قاآنی و سردار سلامی در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بازتاب گسترده‌ای داشت و روزنامه صهیونیستی «تایمز آو ایزرائیل» نوشت: مردم ایران در حالی روز قدس را گرامی داشتند که فرماندهان نظامی ایران، اسرائیل را به نابودی تهدید کردند.

به نمایش در آمدن موشک دوربرد «خیبرشکن» در راهپیمایی امسال روز قدس از جمله مسائلی بود که مورد توجه رسانه‌های غربی و صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت: فرمانده سپاه پاسداران ایران در راهپیمایی امسال روز قدس در حالی از فروپاشی اسرائیل سخن گفت که موشک خیبرشکن در این راهپیمایی به نمایش درآمد.

این خبرگزاری با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امسال نوشت: مردم همزمان با گفتن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، پرچم‌های این دو کشور را آتش زدند.

خبرگزاری رویترز، برنامه‌های موشکی ایران را بزرگترین برنامه موشکی در غرب آسیا ارزیابی کرد و نوشت: موشک‌های ایران توان هدف قرار دادن پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا را دارند.

این خبرگزاری غربی همچنین، تهدید حمله اسرائیل به ایران در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای ایران را یادآور شد و نوشت: فرمانده سپاه ایران در راهمپیمایی امسال روز قدس تاکید کرد که پاسخ ایران به هرگونه حمله دردناک خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->