طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد
سرخط خبرها

دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور

  • کد خبر: ۱۰۶۸۱۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
  • ۳
دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور
در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، دیدار معلمان با مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، همچنین در روز ۲۰ اردیبهشت معلمان با رییس جمهور دیدار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری فرد امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: اولین معلم بشریت خداوند قادر متعال بود و هرکس که اساسا به فرزندی، کودک و نوجوانی علومی را منتقل می‌کند، به عنوان معلم تلقی می‌شود.

وی افزود: پیشرفت هر کشوری به نظام تعلیم و تربیت و معلمی هر کشوری برمی‌گردد و کلید مدرسه به دست معلم بوده و مدرسه کانون پیشرفت و تربیت محله است و معلم در این دادی نقش محوری دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم پیشران جامعه دانش بنیان و پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی است، خاطرنشان کرد: نقش معلم در ایجاد جامعه دانش‌بنیان، اسلامی و جامعه سالم بی‌بدیل است.

ستاری فرد با تأکید بر این مطلب که با تربیت نیروی کارآمد می‌توان به تمدن نوین اسلامی دست یافت، یادآورشد: همه معلمان دلسوزانه در مواجهه با بحران کرونا نقش آفرینی کردند، به طوری که با یاری معلمان و همچنین واکسیناسیون گسترده بسترسازی برای ازسرگیری آموزش‌های حضوری انجام شد و بیش از ۹۴ درصد دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور پیدا کردند.

سخنگوی آموزش و پرورش درباره مهمترین برنامه‌های وزارتخانه برای هفته معلم اظهار کرد: در روز ۲۱ اردیبهشت دیدار معلمان با مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، همچنین در روز ۲۰ اردیبهشت معلمان با رییس جمهور دیدار می‌کنند.

ستاری‌فرد با بیان اینکه نشست مجازی از بستر شبکه شاد با همه معلمان و دانش آموزان در روز ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود، یادآور شد: مراسم تقدیر از معلمان فردا در شهر تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود که در این مراسم حضور معاونان وزارتخانه در استان‌های مختلف و دیدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی به دیدار وزیر آموزش و پرورش با چهره‌های ماندگار عرصه معلمی و معلمان شاخص اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۹۵ معلم در سطح منطقه، ۳۹۹ معلم در سطح استان و ۱۷ معلم نمونه در سطح کشوری با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی معرفی و تقدیر می‌شوند.

سخنگوی آموزش و پرورش درباره روز شمار هفته معلم اظهار کرد: روزشمار هفته بزرگداشت مقام معلم شامل روز دوشنبه ۱۲اردیبهشت با عنوان معلم و اندیشه مطهر، روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با عنوان معلم، پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی، روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت معلم پیشکسوت، سرمایه نظام تعلیم و تربیت، روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت با نام معلم؛ پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت، روز جمعه ۱۶ اردیبهشت معلم؛ وحدت‌آفرین هویت‌بخش، روز شنبه ۱۷ اردیبهشت معلم؛ محور تحول و تربیت تمام ساحتی و روز یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت معلم؛ پیش‌ران جامعه دانش‌بنیان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
1
اقایون اگه با رهبر دیدار کردید سلام مابازنشستگان رو هم به حضرت ابلاغ بفرمایید وبگویید اقاجون مابازنشستگان سنوات قبل برای تهیه شام شب خود عاجزیم شمارو به جدتون سید الشهدا مارو هم فراموش نفرمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
سلام اقای ریسی تیم اقتصادی دولت باهما هنگ نیستند الا ن نزدیک به ۸ ماه از عمر دولت می گذرد ولی قیمت ها همچنان بالا می روند و مردم نگران این همه کارشناس اقتصادی که در داخل و خارج وجود دارد می توان با قیمت نفت وسایر صادرات اوضاع را بهتر کرد تیم اقتصادی شما برنامه میان مدت وبلند مدت ندارد وحتی باهم اختلاف نظر دارند وحتی بعضی از انها کار کرد اقتصادی نداشته اند چرا حتما باید از این تیم استفاده وسایر افراد شایسته تر نمی روید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
سلام
لطفا درباره پرداخت پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ هم که ۷ ماه از بازنشستگی آنها می گذرد هم صحبتی شود.به خدا بدهکار هستیم.صدقه که نمی خواهیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->