«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)

  • کد خبر: ۱۰۷۲۱۵
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
  • ۱
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
رایتل به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته اینترنت با تخفیف به مشترکان خود می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مشترکین رایتل در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به مناسبت عید سعید فطر می‌توانند بسته اینترنت ۷ گیگابایت ۷ روزه را به قیمت ۱۴ هزار تومان تهیه کنند. البته با محاسبه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی این بسته اینترنت رایتل برای عید فطر، ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان است.

خرید و فعالسازی بسته ویژه عید فطر رایتل از ۲ طریق امکان پذیر است. روش اول شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۵* با شماره رایتلی است. پس از شماره‌گیری این کد، بایستی بسته مورد نظر را انتخاب کنید.

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)

سپس می‌توانید از دو روش «پرداخت بانکی» یا «پرداخت از اعتبار» جهت خرید و فعالسازی بسته اقدام کنید. در صورتی که از مشترکین اعتباری رایتل بوده و موجودی اعتبارتان کم‌تر از ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است بایستی از گزینه یک استفاده کنید.

همچنین این بسته را می‌توانید از طریق اپلیکیشن «رایتل من» خریداری و فعال کنید. با نصب این اپ یا استفاده از نسخه وب آن، بایستی شماره تلفن را ثبت و وارد رایتل من شوید و به منو «خرید بسته» مراجعه کنید.

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
سپس گزینه «ویژه عید فطر» را انتخاب کنید.
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
با کلیک روی بسته موجود، مشخصات آن به شما نمایش داده می‌شود. مبلغ بسته ۱۴ هزار تومان بوده که با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در نهایت بایستی برای آن مبلغ ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان بپردازید.
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
در صورت تمایل با کلیک روی گزینه پرداخت، به درگاه بانکی منتقل شده و می‌توانید بسته را خریداری کنید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
ورشکست نکنین گداها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->