رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم انتقاد نیکبخت از تصمیم‌گیران استقلال آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد
سرخط خبرها

مصاف گلر سابق فولاد با نکونام!| قلعه‌نویی به دنبال کلین‌شیت فروزان

  • کد خبر: ۱۰۷۳۴۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
مصاف گلر سابق فولاد با نکونام!| قلعه‌نویی به دنبال کلین‌شیت فروزان
محسن فروزان دوباره باید رودرروی فولادی ها قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از چهره‌های ویژه و شاخص نبرد حساس فولاد و گل‌گهر، محسن فروزان است؛ دروازه‌بان ۳۴ ساله‌ای که فصل گذشته در تیم خوزستانی توپ می‌زد و در این فصل به سیرجان رفته و در جمع سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر حضور دارد.

فروزان که در این فصل در ۱۸ مسابقه توانسته ۹ کلین‌شیت کند، در بازی رفت برابر فولاد و تیم سابق خود ناکام در کلین‌شیت بود و با گلی که از پریرا از روی نقطه پنالتی دریافت کرد، نتوانست مقابل تیم سابقش درخشش خود را تکمیل و کلین‌شیت کند و تیمش هم دست خالی میدان مسابقه را ترک کرد.

گلر باتجربه سیرجانی‌ها با آمادگی بالا و انگیزه مضاعف برای کلین‌شیت برابر فولاد به استان خوزستان همراه کاروان گل‌گهر سفر کرده و در روزی‌که حسین اکبرمنادی ذخیره او روی نیمکت قرار نخواهد داشت، فروزان امیدوار است بتواند در مقابل تیم سابق خود کلین‌شیت کرده و شمار کلین‌شیت‌های خود در لیگ بیست و یکم را دورقمی کند.

 

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->