روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم
سرخط خبرها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| بازگشت بزرگ پادشاه با رودریگو و بنزما

  • کد خبر: ۱۰۷۳۸۶
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
نتیجه و فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| بازگشت بزرگ پادشاه با رودریگو و بنزما
رئال مادرید موفق شد با غلبه بر منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،   تیم فوتبال رئال مادرید در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی برگشت مقابل منچسترسیتی با نتیجه ۱ بر ۰ از تیم حریف عقب بود، با ۲ گل استثنایی رودریگو، یار تعویضی خود موفق شد بازی را به وقت‌های اضافه ببرد و در نیمه نخست وقت‌های تلف شده با هنرنمایی کریم بنزما به سومین گل خود دست یابد تا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این بازی ابتدا محرز تیم منچسترسیتی را از حریف پیش انداخت، اما رئال در مجموع با برتری ۶ بر ۵ پیروز شد و حریف لیورپول در فینال خواهدبود.

در این بازی حساس، ابتدا لاپورت و مودریچ در نهمین دقیقه مسابقه توسط اورساتو، داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند. در ادامه استرلینگ، میلیتائو، کارواخال، والورده و زینچنکو نیز از داور کارت زرد گرفتند.

نکته عجیب این مسابقه تعویض‌های پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بود که محرز و دی بروینه را از زمین بیرون کشید. استرلینگ نیز در این بازی از روی نیمکت کار را دنبال می کرد و در دقایق تلف شده و وقتی سیتی در آستانه حذف شدن بود به میدان رفت. در عوض گرلیشی که در لیگ جزیره هم عملکرد خوبی نداشته، از اواسط نیمه دوم به زمین رفت و چندین موقعیت را از دست داد تا تیمش به راحتی حذف شود.

فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو

تعداد بازدید : 2970
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->