تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جام قهرمانی مسابقات کافا را به کابل بردند + فیلم تکذیب ادعای استخدام ۶۰۰ معلم از میان اتباع تاکنون ۱۰ هزار زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شده‌اند وزارت کشور ادعای بازداشت زائران افغانستانی اربعین در خوزستان را رد کرد در دو روز گذشته ۵۳۰ زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون به ایران وارد شدند (۱ شهریور ۱۴۰۳) تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟
سرخط خبرها

در یک سال گذشته ۲۸۷ رسانه در افغانستان تعطیل شده است

  • کد خبر: ۱۰۸۰۸۸
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
در یک سال گذشته ۲۸۷ رسانه در افغانستان تعطیل شده است
انجمن ژورنالیستان (خبرنگاران) آزاد افغانستان اعلام کرد که در یک سال گذشته حدود ۶ هزار خبرنگار و کارمندان رسانه‌ای کار خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان در نشستی از روز جهانی آزادی مطبوعات تجلیل به عمل آورد.

مجددی، رئیس منتخب انجمن ژورنالستان آزاد افغانستان در این مراسم گفت: انجمن به تطبیق برنامه‌ها و راهکارهای سودمند به خبرنگاران و رسانه‌های کشور در بخش های ظرفیت سازی، دفاع از حقوق خبرنگاران، کارمندان رسانه‌ای، رسانه‌ها و دادخواهی برای آنان متعهد است و در این راستا، سدی مستحکم در برابر فعالیت‌های مافیایی افراد و اشخاص خواهد بود.

فرهاد بهروز، معاون انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان نیز گفت: تازه‌‌ترین یافته‌های این انجمن نشان می­‌دهد که در یک سال گذشته ۱۲۲ خبرنگار و کارمند رسانه‌ها مورد خشونت قرار گرفته‌ که از این میان، ۶ تن به شمول ۳ بانو از خبرنگاران و کارمندان رسانه‌ای جان خود را از داده و ۶ تن دیگر در رویدادهای مسلحانه زخمی شده‌‌‌اند.

معاون انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان افزود: برنامه‌های ۲۸۷ رسانه دیداری، شنیداری و چاپی متوقف شده و نزدیک به ۶ هزار خبرنگار و کارمندان رسانه‌ای کار خود را از دست داده‌اند.

منبع: yjc

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->