آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

مصطفوی جدایی از استقلال را فعلا تکذیب کرد

  • کد خبر: ۱۰۸۷۵۳
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مصطفوی جدایی از استقلال را فعلا تکذیب کرد
صالح مصطفوی، مربی استقلال در واکنش به جدایی از استقلال بعد از لیگ بیست و یکم اعلام کرد فعلا این ماجرا قطعی نیست و به موفقیت استقلال در سه بازی آینده فکر می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر خبری مبنی برجدایی صالح مصطفوی، یکی از اعضای کادرفنی استقلال منتشر شد. در این خبرآمده بود که مربی استقلال قصد دارد برای ادامه زندگی به خارج از ایران مهاجرت کند، اما در تماسی که خبرنگار شهرآرائ با مربی استقلال داشت او این خبر را تایید نکرد. مصطفوی دراین باره گفت: «فعلا نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم. هراتفاقی ممکن است رخ دهد. استقلال سه بازی مهم درپیش دارد. اجازه بدهید این سه بازی به پایان برسد تا درباره این موضوع صحبت نهایی را انجام بدهم. چیزی که الان مهم است اینکه استقلال در بازی‌های پیش رو موفق باشد و به همین منوال که تا الان پیش رفته، ادامه دهد. امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.» مصطفوی یکی از مربیانی است که در فصل جاری زحمات بسیاری برای استقلال کشیدو درکنار گابریل پین و بهزاد غلامپور توانست به خوبی فرهاد مجیدی را در راه موفقیت استقلال یاری رساند. بدون شک اگر مصطفوی از استقلال جدا شود، یکی از عناصرتاثیرگذار در باشگاه استقلال از این تیم جدا شده است و باید یک مربی در حد او که هماهنگی مناسبی هم با فرهاد مجیدی دارد، به کادر اضافه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->