دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

ارسال بیش از ۱۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۰۸۹۲
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
ارسال بیش از ۱۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در خراسان رضوی
دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی از ارسال هزار و ۷۱۳ اثر از مرداد ماه امسال به این دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ناصر نعمتی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس aboozarfestival@ در سروش یا ایمیلaboozarfestival.kh@iran.ir تا پایان آذرماه به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی باید در یکی از محورهای عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ارسالی را در یکی از قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، گزارش تصویری و رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، آثار نمایشی، موشن گرافی، انیمیشن، کاریکاتور و نشریات دانشجویی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی گفت: آثار ارسالی در دبیرخانه ثبت و پس از اتمام مهلت فراخوان در اختیار هیات انتخاب قرار می‌گیرد.

۲ هزار خبرنگار فعال در رسانه‌های این استان اشتغال دارند که ۶۰۰ نفر آنان در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده و ۱۵۰ نفر نیز از حمایت بیمه‌ای این وزارتخانه بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->