احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان یک پیروزی هم در مقابل ایران ندارند

  • کد خبر: ۱۰۹۳۴۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان یک پیروزی هم در مقابل ایران ندارند
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در حمله به ۲ عالم روحانی شهید در حرم مطهر رضوی، به‌دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود، اما نتوانست در فضای حقیقی و در فضای مجازی به اهداف خود برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در اربعین شهدای حرم مطهر رضوی در مشهد اظهارداشت: همه متخصصان اقتصادی بدون استثنا بر انجام این جراحی تاکید داشتند و دولت‌های قبلی هیچ‌کدام جرات انجام این کار را نداشتند. ما هم باید به تکلیف خود عمل کنیم تا از این پیچ مهم سخت با موفقیت بیرون بیاییم. تصمیم بزرگی گرفته شده و ان‌شاالله همه مسئولان و ملت پای کار باشند تا به سرانجام برسد و مشکلات رفع شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند، افزود: در طول تاریخ هیچ‌گاه اتحاد دشمنان خبیث جبهه باطل به اندازه اتحاد مقابل با نظام اسلامی نبوده است.

سردار فدوی افزود: با این وجود آن‌ها تاکنون یک پیروزی نیز به دست نیاورده‌اند، اگر یک پیروزی داشتند آن را در بوق و کرنا می‌کردند. در حالی که از لحاظ توان مادی و دنیایی که دارند، قابل مقایسه با جبهه حق نیست. وحدت کلمه از جمله مواردی بود که بنیانگذار انقلاب از ابتدا بر آن تاکید داشته است. امام (ره) فرمود مردم انقلابی ما از زمان رسول الله بهترند، چون به تکلیف عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌شود، افزود: شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است. مردم نشان دادند در طول ۴۳ سال پای کار بودند حتی تا جایی که جان خود را در راه خدا بدهند وقتی اینطور می‌شود، خدا نتیجه را رقم می‌زند.

سردار فدوی اظهار داشت: در همین ماجرای ۲ عالم روحانی شهید ماه رمضان در حرم مطهر رضوی، دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود، اما نتوانست در فضای حقیقی و در فضای مجازی به اهداف خود برسد. اگر ما به قوانینی که خدا مشخص کرده است عمل کنیم نباید نگران نتیجه کار باشیم. اگر تکالیف را در جای خود انجام دهیم خدا بهترین نتیجه را رقم می‌زند و در وعده خدا هیچ تخلفی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->