۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مسمومیت غذایی ۳۸ دانشجوی خوابگاه دانشگاه امام صادق (ع)+ توضیح دانشگاه

  • کد خبر: ۱۰۹۸۳۴
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
مسمومیت غذایی ۳۸ دانشجوی خوابگاه دانشگاه امام صادق (ع)+ توضیح دانشگاه
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مسموم شدن ۳۸ نفر در خوابگاه دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی خالدی از مسمومیت غذایی در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد و گفت: ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه بامداد امروز گزارش مسمومیت غذایی در خوابگاه شماره یک دانشگاه امام صادق (ع) در حوالی شهرک غرب به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

خالدی ادامه داد: بلافاصله ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در پی این مسمومیت غذایی ۳۸ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور، ۷ مصدوم به بیمارستان حضرت رسول، ۴ مصدوم به بیمارستان امام خمینی، ۱۶ مصدوم به بیمارستان شریعتی، ۶ مصدوم به بیمارستان لقمان و ۵ مصدوم به بیمارستان فیروزگر منتقل شده‌اند.

به دنبال این خبر؛ دانشگاه امام صادق (ع) درباره خبر مسمویت تعدادی از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه که بامداد امروز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند، اطلاعیه داد.

متن این اطلاعیه به این شرح است.

به دنبال بروز علائم گوارشی در تعدادی از دانشجویان دانشگاه، پزشکان، مسئولان درمانگاه و معاونت دانشجویی از نیمه شب گذشته اقدام به بررسی علت بروز این مشکل و انتقال دانشجویان ناخوش احوال به بیمارستان‌های اطراف دانشگاه کرده اند.

همچنین مواردی در این خصوص به اطلاع می‌رسد:

۱_ مطابق با نظر پزشکان بیمارستان این عارضه، نوعی ویروس بوده و مسمومیت غذایی نمی‌باشد. همچنین عوارضی بیش از درگیری گوارشی نداشته و به اصطلاح خطرناک نمی‌باشد.

۲_محیط‌های خوابگاهی برخی دیگر از دانشگاه‌های تهران نیز با این ویروس مواجه شده است.

۳- دانشجویانی که به این عارضه مبتلا شده اند و یا علائم آن را دارند، با گواهی پزشک دانشگاه مجاز به عدم حضور در کلاس می‌باشند.

۴- تصمیماتی جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس اتخاذ شده است که از درگاه‌های معاونت دانشجویی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵-از دانشجویان عزیز خواهشمند است دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت فرمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->