راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

فرماندار مشهد خواستار برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی شد

  • کد خبر: ۱۱۰۲۴۷
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
فرماندار مشهد خواستار برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی شد
فرماندار مشهد در دیدار با مدیران تعزیرات حکومتی مشهد از لزوم برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار مشهد گفت: درخواست من از قضات این است که شبکه نظارتی خود را به صورت مویرگی فعال کنند و با مجرم برخورد قاطع نمایند.

محسن داوری امروز در دیدار با مدیران، کارکنان و قضات اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصا در این مقطع زمانی دارد و تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد.

وی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی نیروهای انقلابی و ارزشمند فراوانی داشته و دارد و از زمانی که سکان هدایت آن به دست آقای مدنی سپرده شده، این نهاد مجددا از حاشیه به متن آمده است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: یک روزی اداره کل تعزیرات جزو منزوی‌ترین ادارات استان بود ولی انتظار چیز دیگری بود اما امروز جزو حوزه‌های موثر و اثرگذار است.

داوری ادامه داد: دولت سیزدهم بر خلاف عرف و منطقی که در دولت‌ها است بنا را بر این گذاشت که از آبرو و جایگاهش مایه بگذارد و یک جراحی را انجام دهد و آن هم مردم‌سازی یارانه‌ها بود.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما همزمان در ۲ جبهه درگیر بودیم تصریح کرد: یک جبهه ارز ترجیحی و در طرف دیگر رخ‌دادهایی که در دنیا اتفاق افتاده بود.

داوری خاطرنشان کرد: این را بدانید هر جا دشمن انتقاد کرد، مسیر را درست رفته‌ایم و اگر تشویق کرد، بدانید مسیرمان اشتباه است.

وی با بیان اینکه شما شاهد آن بودید که دشمن تا دیروز فشار می‌آورد، اظهار کرد: دشمن می‌گفت اگر نیایید پای میز مذاکره فلان می‌کنیم و تهدید می‌کرد ولی امروزه نوع رفتارش با ما تغییر کرده است و می‌داند از زبان زور نمی‌تواند با ما سخن بگوید.

وی خطاب به قضات حاضر در جمع گفت: شما دارای ضابطینی هستید که بایستی نظارت ویژه بر روی آن‌ها داشته باشید و به صورت مستمر آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه دهید.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه وظیفه قضات فقط تشکیل پرونده نیست، تصریح کرد: قضات باید ضابطین را به گونه‌ای آموزش دهند که صنوف جرأت تخلف نداشته باشند و نوع برخورد بازدارنده باشد.

داوری متذکر شد: قانون می‌گوید، قانون را به نفع متهم تفسیر کنید نه به نفع مجرم و وقتی کسی مجرم شناخته شده با مجرم برخورد قاطع نمایید. برای مثال وقتی ضابطی پرونده‌ای را آورد از ضابط بخواهید که آیا با جرم مشاهده شده برخورد کرده یا فقط به نوشتن گزارش اکتفا نموده است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست من از دوستان قضات این است که شبکه نظارتی خود را به صورت مویرگی فعال کنند و از عوامل بسیجی و محلی کمک بگیرند. قطعا اگر یک ماه نظارت دقیق داشته باشیم، مشکل حل خواهد شد زیرا بخشی از تخلفات امروز ناشی از عدم نظارت کافی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->